انواع مختلف معاینه چشم چیست؟ – متخخص و جراح چشم کرج

بهترین مرکز لیزیک چشم در کرج | جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی

انواع مختلف معاینه چشم چیست؟ – متخخص و جراح چشم کرج

انواع مختلف معاینه چشم

شما روزانه از چشمان خود استفاده می کنید، از آماده شدن در صبح تا تماشای علائم جاده هنگام رانندگی. از آنجایی که ما از چشمان خود به طرق مختلف استفاده می کنیم، مهم است که عادات خوب مراقبت از چشم را انجام دهیم و با مراجعه به چشم پزشک به روز بمانیم.

در مطب دکتر مینا اوجانی ، ارائه بهترین توصیه های سلامت چشم و بینایی پس از معاینه چشم را در اولویت قرار داده ایم. انواع مختلف معاینه چشم در دسترس شما چیست؟ بیا بحث کنیم.

اگر در شهر کرج زندگی می کنید و به دنبال بهترین جراح و متخصص چشم کرج هستید،این مقاله مناسب شماست.

 

انواع مختلف معاینه چشم

اگر به دنبال معاینه بالینی چشم هستید، تیم ما شما را تحت پوشش قرار می دهد. ما انواع مختلفی از خدمات مراقبت از چشم و انواع مختلف معاینه چشم را برای ارزیابی بینایی شما ارائه می دهیم، از جمله:

شماره ۱: یک معاینه جامع چشم

این نوع معاینه چشم رایج ترین است. اپتومتریست‌های ما سالی یک‌بار آن‌ها را برای بزرگسالان و کودکان توصیه می‌کنند، زیرا این فرصت را به آنها می‌دهد تا قبل از تشخیص، آناتومی چشم و سلامت چشم شما را به طور کامل بررسی کنند. ممکن است شامل تست هایی مانند معاینه لامپ شکاف و معاینه مردمک گشاد شده باشد.

بهترین مرکز لیزیک چشم در کرج | جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی
بهترین مرکز لیزیک چشم در کرج | جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی

شماره ۲: یک معاینه معمولی چشم

برای کسانی که برای بررسی مشکلات بینایی خاص نیاز به یک معاینه اولیه چشم دارند، آنچه را که ما آن را “معاینه معمول چشم” می نامیم، انجام خواهید داد. تفاوت بین معاینه جامع چشم با معاینه معمول چشم چیست؟ یک معاینه معمولی چشم اغلب کمتر از یک ساعت طول می کشد و فقط شامل تست های بینایی، مردمک، حرکت چشم و فشار چشم برای ارزیابی سلامت چشم و بررسی عیوب انکساری می شود.

شماره ۳: امتحان لنز تماسی

معاینه لنز تماسی برای تعیین درک عمق، حدت بینایی و سلامت کلی چشم شما قبل از تجویز لنز لازم است. به طور معمول، قرار ملاقات شامل توپوگرافی قرنیه و ارزیابی لایه اشکی، علاوه بر سایر آزمایشات مورد نیاز برای یک معاینه جامع چشم است. متخصص چشم همچنین به شما نشان می دهد که چگونه مخاطبین خود را وارد و حذف کنید.

پزشکان مستقل بینایی سنجی ما تجربه زیادی در معاینه چشم دارند. با این حال، همیشه کمک می کند تا خود را برای قرار ملاقات آماده کنید.

برای آماده شدن برای انواع مختلف معاینات چشمی که ممکن است انجام دهید، توصیه می کنیم:

به سوالات چشم پزشک در حد توان خود پاسخ دهید.
همراه داشتن داروهای موجود.
تهیه فهرستی از علائم کاهش بینایی.
تماس یا عینک فعلی خود را در دسترس داشته باشید.
دانستن سابقه پزشکی خانواده.
با رعایت این نکات برای یک معاینه دقیق چشم، نتایج قابل اعتمادتر خواهند بود. به هر حال، هرچه چشم پزشک اطلاعات بیشتری داشته باشد، بهتر است.

دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج
دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج

خلاصه: قرارهای چشم

سه نوع مختلف معاینه چشم وجود دارد، از جمله معاینه جامع چشم، معاینه معمول چشم و معاینه لنز تماسی. بسته به اینکه آخرین ملاقات شما چه زمانی بوده و نوع اصلاح بینایی که نیاز دارید، اپتومتریست ممکن است از معاینه متفاوتی استفاده کند.

معاینات جامع چشم همه جانبه است و به چشم پزشک بهترین نگاه را به عملکرد چشم داخلی شما می دهد. با این حال، در معاینات معمول چشم، اپتومتریست‌ها از آزمایش‌های چشمی کمتری استفاده می‌کنند و بر بررسی بینایی شما و اینکه چگونه نسخه شما ممکن است از آخرین ملاقات شما تغییر کرده است تمرکز کنند.

معاینه لنزهای تماسی علاوه بر معاینات جامع چشم است. اگر مایل به تماس هستید، چشم پزشک این نوع معاینه را برای اطمینان از سازگاری چشمان شما انتخاب می کند.

هر نوع معاینه چشمی که انجام می دهید، با یادداشت کردن علائم خود، آوردن عینک موجود و آموزش خود در مورد سابقه پزشکی خانواده خود آماده باشید. این امر در درازمدت در وقت شما صرفه جویی می کند و به نتایج قابل اعتمادتر در معاینه چشم شما کمک می کند.

معرفی بهترین دکتر فوق تخصص شبکیه در کرج

  • دکتر مینا اوجانی ، دکتر چشم پزشکی کرج و عضو جامعه جراحان شبکیه امریکا
  • آدرس :کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان دی ،طبقه ۵ واحد ۱۸
  • شماره های تماس :۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰ – ۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰

 

انواع مختلف معاینه چشم چیست؟ – متخخص و جراح چشم کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول