چه چیزی باعث بدتر شدن آستیگمات می شود؟ – بهترین جراح لیزیک در کرج

دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج

چه چیزی باعث بدتر شدن آستیگمات می شود؟ – بهترین جراح لیزیک در کرج

بهترین جراح لیزیک در کرج

در بیشتر موارد، آستیگماتیسم ثابت می ماند یا به تدریج از یک قرار چشم به ملاقات بعدی تغییر می کند. اما مانند سایر مشکلات چشم، بینایی شما می تواند با گذشت زمان تغییر کند – و گاهی اوقات بدون دلیل واضح.

اگر در شهر کرج زندگی می کنید و به دنبال بهترین جراح لیزیک در کرج هستید،این مقاله مناسب شماست.

 

چه چیزی باعث بدتر شدن آستیگمات می شود؟ بستگی به خودت و چشمات داره علائم آستیگماتیسم شما ممکن است در صورت داشتن سایر مشکلات انکساری یا قوز قرنیه شدیدتر باشد. مدت زمانی که شما آستیگماتیسم داشته اید نیز در پیشرفت بیماری شما نقش دارد.

موثرترین راه برای فهمیدن اینکه چرا آستیگماتیسم شما در حال تغییر است (یا به نظر می رسد در حال تغییر است) برنامه ریزی یک معاینه جامع چشم با یک دکتر مستقل بینایی سنجی است. ما آنها را هر ساله برای بزرگسالان و کودکان بالای ۶ سال توصیه می کنیم تا مشکلات بینایی یا سایر مشکلات سلامت چشم را کاهش دهند.

در مورد آستیگماتیسم سوالی دارید؟ همین امروز با نزدیکترین فروشگاه اپتیکال خود تماس بگیرید تا با یک اپتومتریست صحبت کنید.

برای اطلاع از علائم آستیگماتیسم و ​​تجویز، توصیه می کنیم به طور منظم به چشم پزشک مراجعه کنید. اپتومتریست شما هر گونه علائم پیشرفت را بررسی می کند تا مطمئن شود که در صورت نیاز درمان مناسب را دریافت می کنید.

در ابتدا، آستیگماتیسم شما ممکن است جزئی باشد، اما با گذشت زمان، ممکن است ایجاد شود. چه چیزی باعث بدتر شدن آستیگمات می شود؟ بیا بحث کنیم.

دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج
دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج

چه چیزی باعث بدتر شدن آستیگمات می شود؟

در مورد عواملی که باعث تشدید آستیگماتیسم می شوند، باید موارد زیادی را در نظر گرفت. چشم پزشک شما مدت زمان آستیگماتیسم و ​​عیوب انکساری اضافی مانند دوربینی، نزدیک بینی یا پیرچشمی را بررسی می کند.

گاهی اوقات، آستیگماتیسم می تواند در طول زمان بدون هیچ دلیل مشخصی بدتر شود. در مواقع دیگر، زمانی که ممکن است مشکل چشم دیگری داشته باشید، ممکن است احساس کنید که آستیگماتیسم شما بدتر می شود.

به عنوان مثال، قوز قرنیه، یک بیماری غیر معمول چشم ناشی از قرنیه باریک و هرمی شکل، می تواند به آستیگماتیسم شدید کمک کند. طراحی نامنظم قرنیه شما می تواند توانایی چشمان شما را برای تمرکز نور بر روی شبکیه مختل کند که می تواند منجر به تاری دید شود.

در برخی موارد، قرنیه می تواند منبسط شود، که می تواند حتی دیدن آن را سخت تر کند. همچنین می تواند باعث تغییرات ناگهانی در بینایی شما شود. (در صورت احساس درد در چشم یا مشکوک بودن به قوز قرنیه فوراً با اپتومتریست خود مشورت کنید. ممکن است معاینه چشم ضروری باشد.)

اگر آستیگماتیسم شدید یا قوز قرنیه دارید، اپتومتریست شما ممکن است چندین گزینه درمانی از جمله عینک اصلاحی را توصیه کند. لنزهای تماسی قابل نفوذ گاز سفت و سخت یک انتخاب عالی برای قوز قرنیه هستند و برای افراد مبتلا به آستیگماتیسم نیز مزایایی دارند. آنها همچنین در طرح توریک برای درمان نهایی آستیگماتیسم موجود هستند.

معرفی بهترین دکتر فوق تخصص شبکیه در کرج

۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰
۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰

چه چیزی باعث بدتر شدن آستیگمات می شود؟ – بهترین جراح لیزیک در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول