جراحی لیزیک چشم برای درمان نقص های بینایی مانند نزدیک بینی، آستیگماتیسم و ​​دوربینی استفاده می شود.با جراحی لیزیک و لازک، قسمت قدامی قرنیه توسط چشم پزشک با استفاده از لیزر اگزایمر تغییر شکل داده و نزدیک بینی ، دوربینی و آستیگماتیسم اصلاح می شود.

در جراحی لیزیک از آخرین تکنولوژی کامپیوتری برای اصلاح عیوب انکساری چشم و ایجاد دید واضح با روشی سریع و بدون درد استفاده می شود.

اگر در شهر کرج زندگی می کنید و به دنبال بهترین جراح لیزیک کرج هستید،خواندن ادامه ی این مطلب را به شما توصیه میکنیم.

مزایای عمل لیزیک چشم چیست؟

لیزیک یک روش اثبات شده است.
روش سریعی است
نتایج سریع خود را شنان می دهند.
درمان بدون درد است
بدون نیاز به بخیه و برش است.

روش جراحی لیزیک چشم

در طی عمل لیزیک، لایه شفاف قرنیه، بافتی که در سطح چشم قرار دارد، به عقب برمی‌گردد تا بافت عمیق‌تر قرنیه نمایان شود. برای برداشتن این لایه سطحی قرنیه، حباب های میکروسکوپی با ارسال پالس های لیزر به داخل بافت قرنیه با کمک لیزر فمتوثانیه ایجاد می شود.سپس جراح لیزیک کرج با استفاده از لیزر اگزایمر قرنیه را برای اصلاح عیوب انکساری چشم تغییر می دهد. سپس فلپ توسط جراح بازگردانده می شود و روند بهبودی آغاز می شود.

جراحی لیزیک برای چه کسانی اعمال می شود؟

  • برای افراد بالای ۱۸ سال.
  • برای کسانی که نزدیک بینی تا ۱۰ درجه، دوربینی ۶ و آستیگماتیسم تا ۴ درجه دارند.
  • برای کسانی که لایه قرنیه آنها به اندازه کافی ضخیم است.
  • کسانی که بیماری های سیستماتیک مانند دیابت، روماتیسم ندارند.

جراح و متخصص چشم کرج | بهترین فوق تخصص شبکیه در کرج | بهترین جراح لیزیک کرج
جراح و متخصص چشم کرج | بهترین فوق تخصص شبکیه در کرج | بهترین جراح لیزیک کرج

معرفی بهترین جراح لیزیک کرج

دکتر مینا اوجانی ، متخصص چشم پزشکی کرج و جراح چشم

آدرس:کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان دی ،طبقه ۵ واحد ۱۸
شماره های تماس :
۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰
۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰

اختلالات چشمی که می توان با لیزیک اصلاح کرد کدامند؟

به طور معمول، تصاویر بر روی شبکیه در پشت چشم متمرکز می شوند. در صورت وجود دوربینی (نزدیک بینی)، نزدیک بینی (هیپر متروپی) یا آستیگماتیسم، تصاویر در جای دیگری متمرکز می شوند، نه شبکیه، که منجر به تاری دید می شود.

دوربینی (نزدیک بینی) وضعیتی است که در آن شما می توانید اشیاء نزدیک را به وضوح ببینید، اما اجسام دور تار می شوند. هنگامی که کره چشم شما کمی بلندتر از حد طبیعی است ، پرتوهای نور در جلوی شبکیه متمرکز شده و دید دور را تار می کنند. شما می توانید اشیایی را که نزدیک هستند با وضوح بیشتری ببینید، اما نمی توانید اجسامی را که دور هستند ببینید.

اینستاگرام دکتر مینا اوجانی جراح و متخصص چشم در کرج کلیک کنید.

نزدیک بینی (هیپروپیا) وضعیتی است که در آن می توانید اجسام دور را به وضوح ببینید، اما اجسام نزدیک تار هستند. وقتی کره چشم کوتاه‌تر از حد متوسط ​​یا قرنیه بسیار صاف دارید، نور پشت شبکیه متمرکز می‌شود، نه روی آن. این امر دید نزدیک و گاهی اوقات دید دور را تار می کند.
آستیگماتیسم به طور کلی باعث تاری دید می شود و زمانی رخ می دهد که قرنیه به طور نامنظم خمیده یا مسطح شده باشد و در نهایت کانون دید دور و نزدیک را مخدوش کند.

به طور سنتی، تاری دید با عینک یا لنزهای تماسی اصلاح می شود. اما تغییر شکل قرنیه (بافت گنبدی شکل شفاف جلوی چشم) باعث اصلاح دید می شود و نیاز به عینک و لنز را از بین میبرد.

جراح چشم کرج در هنگام معاینه سوالات دقیقی در مورد سلامت کلی چشم شما می پرسد و چشمان شما را ارزیابی می کند تا مطمئن شود که عمل لیزیک برای شما مناسب است.

در صورت نیاز به عمل لیزیک می توانید با شماره های تماس زیر که مربوط به مطب دکتر مینا اوجانی است تماس بگیرید :

۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰
۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰