کدام بخش از مدیکر جراحی آب مروارید را پوشش می دهد؟

جراحی آب مروارید در کرج

کدام بخش از مدیکر جراحی آب مروارید را پوشش می دهد؟

جراحی آب مروارید در کرج

 

Medicare جراحی اساسی آب مروارید شامل موارد زیر را پوشش می دهد:

رفع آب مروارید

کاشت لنز

یک جفت عینک طبی یا مجموعه ای از لنزهای تماسی بعد از عمل
مدیکر اصلی به چهار بخش اصلی تقسیم می‌شود: A، B، C و D. همچنین می‌توانید یک طرح Medigap یا مکمل خریداری کنید. هر بخش نوع متفاوتی از هزینه های مراقبت های بهداشتی را پوشش می دهد. جراحی آب مروارید شما ممکن است توسط چندین بخش از برنامه مدیکر شما پوشش داده شود.

مدیکر قسمت A

Medicare قسمت A هزینه های بستری و بیمارستان را پوشش می دهد. در حالی که در اکثر موارد هیچ بیمارستانی برای جراحی آب مروارید وجود ندارد، اگر نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشته باشید، این تحت پوشش بخش A قرار می گیرد.

دکتر مینا اوجانی  بهترین فوق تخصص شبکیه در کرج ، فلوشیپ شبکیه و لیزر ، نفر اول آزمون فلوشیپ و فوق تخصص شبکیه از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشند.

 

مدیکر قسمت B

Medicare قسمت B هزینه های سرپایی و سایر هزینه های پزشکی را پوشش می دهد. اگر اورجینال مدیکر دارید، جراحی آب مروارید شما تحت قسمت B تحت پوشش قرار می گیرد. قسمت B همچنین قرار ملاقات های پزشک مانند مراجعه به چشم پزشک خود را قبل و بعد از عمل جراحی آب مروارید پوشش می دهد.

جراحی آب مروارید در کرج

مدیکر قسمت C

Medicare Part C (Advantage Plans) همان خدمات را پوشش می دهد که بخش های A و B مدیکر اصلی را پوشش می دهد. بسته به طرح مزیتی که انتخاب می کنید، تمام یا بخشی از جراحی آب مروارید شما تحت پوشش قرار می گیرد.

مدیکر قسمت D

بخش D برخی داروهای تجویزی را پوشش می دهد. اگر بعد از جراحی آب مروارید به داروهای تجویزی نیاز دارید، ممکن است تحت پوشش Medicare Part D باشد. اگر داروی شما در لیست تایید شده نیست، ممکن است مجبور شوید از جیب خود هزینه کنید.

برخی از داروهای مربوط به جراحی شما نیز ممکن است تحت پوشش بخش B قرار گیرند، اگر هزینه های پزشکی در نظر گرفته شوند. به عنوان مثال، اگر فقط قبل از جراحی نیاز به استفاده از قطره های چشمی خاص دارید، می توان آنها را تحت پوشش قسمت B قرار داد.

برنامه های مکمل مدیکر (Medigap)

برنامه های مکمل مدیکر (Medigap) برخی از هزینه ها را پوشش می دهد که اورجینال مدیکر آن را پوشش نمی دهد. اگر یک برنامه Medigap دارید، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید تا ببینید کدام هزینه ها را پوشش می دهد. برخی از برنامه های Medigap فرانشیزها و پرداخت های مشترک برای بخش های A و B Medicare را پوشش می دهند.

چگونه می توانید بدانید که هزینه های قبل از جراحی آب مروارید چقدر خواهد بود؟

برای تعیین اینکه شما ممکن است نیاز به پرداخت از جیب خود برای جراحی آب مروارید داشته باشید، به اطلاعاتی از چشم پزشک و ارائه دهنده مدیکر خود نیاز دارید.

سوالاتی که باید از پزشک خود بپرسید:

شما می‌توانید از پزشک یا ارائه‌دهنده بیمه خود سؤالات زیر را بپرسید تا به شما در تعیین هزینه‌های جراحی آب مروارید کمک کند:

آیا مدیکر را قبول دارید؟
آیا این روش در یک مرکز جراحی انجام می شود یا در بیمارستان؟
آیا برای این جراحی بستری خواهم بود یا سرپایی؟
قبل و بعد از جراحی آب مروارید به چه داروهای تجویزی نیاز دارم؟

جراحی آب مروارید در کرج

کد مدیکر یا نام خاص روشی که قصد انجام آن را دارید چیست؟ (می توانید از این کد یا نام برای جستجوی هزینه ها در ابزار جستجوی قیمت رویه Medicare استفاده کنید.)
پزشک شما ممکن است بتواند به شما بگوید که چند درصد از جراحی شما تحت پوشش است و چه چیزی از جیب شما بدهکار است.

اگر یک برنامه مدیکر مزیت یا طرح دیگری را از طریق ارائه‌دهنده بیمه خصوصی خریداری کرده‌اید، ارائه‌دهنده شما می‌تواند هزینه‌های پیش‌بینی‌شده از جیب شما را به شما بگوید.

 


نحوه ی کلیه جراحی لیزی چشم در کرج را از اینجا بخوانید


جراحی آب مروارید در کرج

چه عوامل دیگری ممکن است بر میزان پرداخت شما تأثیر بگذارد؟

مبلغ دقیقی که از جیب خود می پردازید با پوشش Medicare و برنامه هایی که انتخاب می کنید تعیین می شود. سایر عوامل پوششی که هزینه های خارج از جیب شما را تعیین می کند عبارتند از:

  • برنامه های مدیکر شما
  • فرانشیزهای شما
  • محدودیت های شما
  • اگر بیمه درمانی دیگری دارید
  • اگر Medicaid دارید
  • اگر Medicare قسمت D داروهای مورد نیاز شما را پوشش دهد
  • اگر شرایط پزشکی دیگری دارید که این روش را پیچیده تر می کند

آب مروارید و جراحی آب مروارید

آب مروارید زمانی ایجاد می شود که عدسی شفاف چشم شما سفت یا کدر می شود. علائم آب مروارید عبارتند از:

  • دید ابری
  • تاری یا تاری دید
  • رنگ های محو یا زرد شده
  • دوبینی
  • مشکل دیدن در شب
  • دیدن هاله های اطراف چراغ ها
  • حساسیت به نور روشن و تابش خیره کننده
  • تغییرات در بینایی

جراحی آب مروارید عدسی تیره را برداشته و لنز جدیدی با جراحی کاشته می شود. این جراحی توسط جراح چشم یا چشم پزشک انجام می شود. جراحی آب مروارید معمولاً یک عمل سرپایی است. این بدان معناست که نیازی نیست یک شبه در بیمارستان بمانید.

نتیجه گیری:

جراحی آب مروارید در کرج  یک روش رایج است که تحت پوشش Medicare است. با این حال، Medicare همه چیز را پرداخت نمی کند و Medigap نیز ممکن است آن را کاملاً رایگان نکند.

 

بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج

 

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر به صفحه درباره ما مراجعه نمایید.

برای مشاهده صفحه اینستاگرام  و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر مینا اوجانی جراح و متخصص چشم در کرج کلیک کنید.

 

کدام بخش از مدیکر جراحی آب مروارید را پوشش می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول