جراحی زیبایی پلک کرج توسط دکتر مینا اوجانی

دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج | بهترین متخصص جراحی چشم کرج

جراحی زیبایی پلک کرج توسط دکتر مینا اوجانی

جراحی زیبایی پلک کرج

ارتباط چشمی بدون شک یکی از مهمترین عناصر در روابط انسانی است. هر فردی دوست دارد ویژگی های صورتی واضح تر و چشمگیرتر داشته باشد. با این حال، ناحیه اطراف چشم، ناحیه‌ای است که نشانه‌های پیری در آن زودتر در ناحیه صورت دیده می‌شود.

جراحی زیبایی پلک ، برداشتن پوست اضافی پلک با جراحی است که به جوان‌تر و شاداب‌تر به‌نظر رسیدن کمک می کند. جراحی زیبایی پلک کرج برای شهروندان کرج معمولاً برای اصلاح افتادگی پوست لبه‌های پلک و افزایش صافی کناره‌ها استفاده می‌شود. این روش پوست اضافی ناحیه، عضلات شل و گاهی اوقات چربی اضافی (توده ها) در پلک پایین و بالایی را از بین می برد.

جراحی زیبایی پلک نقش مهمی در جوانسازی صورت ایفا می کند زیرا ارتباط زیبایی شناختی مستقیمی بین ابروها و گونه ها ایجاد می کند. در معاینه فیزیکی قبل از عمل باید موقعیت ابروها و پلک ها و ارتباط آنها با گونه ها توسط بهترین جراح زیبایی پلک شهر کرج ارزیابی شود.

جراحی زیبایی پلک مناسب چه کسانی است ؟

هرکسی که از افتادگی پلک بالا یا پایین رنج می برد، باید از بلفاروپلاستی یا همان جراحی پلک استفاده کند. برای بسیاری از افراد مبتلا، افتادگی پلک در درجه اول یک مشکل زیبایی شناختی است که نباید دست کم گرفته شود. ناحیه اطراف چشم تاثیر قابل توجهی بر تاثیر کلی صورت ما دارد، به طوری که افتادگی آنها همانطور که گفته شد می تواند منجر به ظاهری پیرتر و خسته تر شود.

پیری پوست پلک‌های بالا و پایین، از بین رفتن خاصیت ارتجاعی آن‌ها، شلی بافت‌های پشتیبان اطراف چشم، همگی منجر به ایجاد چین و چروک‌های برجسته، برآمدگی رسوبات چربی در پلک‌های پایین (کیسه‌های اشک) می‌شوند.

دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج | بهترین متخصص جراحی چشم کرج
دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج | بهترین متخصص جراحی چشم کرج

جراحی زیبایی پلک کرج را می توان بر روی پلک پایین یا بالا به صورت جداگانه و یا هر دو را همزمان انجام داد. در حین عمل، برش های افقی در چین پلک بالا و ۵ میلی متر زیر مژه ها در پلک پایین ایجاد می شود. پس از بهبودی بریدگی ها، جای زخم به سختی قابل مشاهده است. در طی جراحی پلک، پزشک برش ها را علامت گذاری می کند تا مناطقی را که پوست اضافی و بافت چربی برداشته می شود، مشخص کند. اگر عضله خارجی پایین چشم شل شده باشد، نوارهای نازکی از برخی عضلات ممکن است در طول عمل برداشته شوند.

در بیماران مبتلا به خشکی چشم، جراحی پلک باید با بافت های کوچکتر انجام شود تا از تشدید خشکی جلوگیری شود که به نوبه خود می تواند منجر به تشدید علائم افتادگی شود.
همچنین ممکن است پزشک از لیزر CO2 برای صاف کردن چین و چروک های باقی مانده در اطراف پلک استفاده کند.

 


اینستاگرام دکتر مینا اوجانی


 

جراحی زیبایی پلک توسط جراح چشم کرج (بلفاروپلاستی) می تواند با بی حسی موضعی و همچنین با آرامبخشی یا بیهوشی عمومی انجام شود که این بستگی به ترجیح بیمار و پزشک دارد.

پس از اینکه اندازه‌گیری‌ها و علامت‌گذاری‌های نهایی به‌دقت روی میز عمل انجام شد، تزریق‌هایی که به آن بی‌حسی موضعی می‌گوییم برای بی‌حس کردن ناحیه عمل و جلوگیری از خونریزی اعمال می‌شود. در این بین آرامبخشی اعمال می شود تا بیمار درد را حس نکند.

جراحی بلفاروپلاستی با کمک چاقوی جراحی (تیغه فولادی)، فرکانس رادیویی، الکتروکوتر، لیزر بسته به اولویت انجام می شود. پس از برداشتن بافت اضافی، برداشتن یا جایگزینی چربی، سفت شدن و قرار دادن بافت های افتاده، برش ها بسته شده و عمل جراحی خاتمه می یابد.

دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج | بهترین متخصص جراحی چشم کرج
دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج | بهترین متخصص جراحی چشم کرج

مشخصات فوق تخصص جراحی زیبایی پلک کرج

در صورت نیاز به جراح زیبایی پلک و در صورتی که در شهر کرج سکونت دارید می توانید برای گرفتن نوبت مراجعه از طریق آدرس و شماره تماس زیر اقدام کنید :

آدرس:کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان دی ،طبقه ۵ واحد ۱۸
شماره تلفن :۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰- ۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰

جراحی زیبایی پلک کرج توسط دکتر مینا اوجانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول