جراحی زیبایی پلک کرج

جراحی زیبایی پلک

جراحی زیبایی پلک کرج

جراحی زیبایی پلک

جراحی پلک چقدر دردناک است؟

اگر به جراحی پلک فکر کرده اید، بدانید که در مورد درد چه انتظاری دارید. در ادامه بخوانید تا متوجه شوید که واقعاً چقدر درگیر است.
وقتی به جراحی زیبایی صورت فکر می کنید، معمولاً عمل بینی و تزریق لب را تصور می کنید. به ندرت می توان به جراحی زیبایی چشم فکر کرد، اما امروزه جراحی پلک بسیار محبوب شده است.

شاید بتوانید درد جزئی ناشی از سایر عمل‌های زیبایی را بپذیرید، اما چیزی در مورد لیفت چشم وجود دارد که اغلب باعث می‌شود افراد خشمگین شوند.

آیا نتایج جوانی ارزش ناراحتی را دارد؟

درد لب یا بینی حساس یک چیز است، اما درد چشم می تواند در سطح متفاوتی باشد. آیا چشمان شما آنقدر درد می کند که نمی خواهید به چیزها نگاه کنید؟ آیا برای مدت طولانی دلتنگ کار خواهید شد؟

ممکن است در مورد ناراحتی حین و بعد از جراحی پلک نگران باشید، اما واقعیت اینجاست – درد بسیار کمی احساس خواهید کرد.

دکتر مینا اوجانی جراح و متخصص چشم کرج ، فلوشیپ شبکیه و لیزر ، نفر اول آزمون فلوشیپ و فوق تخصص شبکیه از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دارای رتبه برتر بورد چشم پزشکی کشور و تخصص چشم از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دارای بسیاری از افتخارات دیگر می باشد که در جراحی زیبایی پلک چشم تجربه و سابقه ی درخشانی را رقم زده اند.

چرا جراحی پلک؟

وقتی به آینه صبح نگاه می کنید، فکر می کنید پلک هایتان گشاد، افتاده و پف کرده به نظر می رسند؟ آیا احساس می کنید که آنها حتی در ظهر هنوز هم یکسان به نظر می رسند؟

برخی از چیزهایی که یک مرطوب کننده خوب و کرم زیر چشم نمی تواند برطرف کند. به همین دلیل است که افراد از جراحی لیفت چشم استفاده می کنند تا جوان، بیدار و آرام به نظر برسند.

جراحی زیبایی پلک
جراحی زیبایی پلک

آیا جراحی من درد دارد؟

برخی افراد جراحی پلک را یک روش تهاجمی می دانند. پلک ها بخش حساسی از بدن صورت شما هستند، اما عمل شما خیلی دردناک نخواهد بود.

می توانید چنین ترس هایی را کنار بگذارید.

جراحی پلک یک روش کم تهاجمی است. جراح شما هیچ برش عمیقی روی پلک ایجاد نمی کند. روش موضعی فقط روی سطح پوست شما تأثیر می گذارد.

در طول عمل، شما نمی توانید جراحی را احساس کنید. برخی از جراحان شما را تحت بیهوشی عمومی قرار می دهند، در حالی که برخی دیگر در صورت نیاز به کار کمی، بیهوشی موضعی ساده را انتخاب می کنند.

در واقع، جراحی پلک بسیار ساده و کم تهاجمی است، که اکثراً جراحی های یک روزه هستند. کل پروسه ممکن است دو ساعت طول بکشد.

آیا بهبودی من دردناک است؟

بهبودی پس از جراحی چشم دشوار یا طولانی نیست. اکثر افراد یک یا دو روز پس از عمل به سر کار بازگشته و به روال عادی خود می پردازند.

ممکن است به دلیل تورم یا روان کننده ها و پمادهای استفاده شده در حین و بعد از عمل، در روز اول یا بیشتر بعد از عمل، در بینایی دچار مشکل شوید.

همچنین ممکن است مقدار کمی کبودی یا تغییر رنگ داشته باشید. خوشبختانه، آنها در عرض چند روز محو می شوند.

هر درد جزئی را می توان با مسکن های بدون نسخه مانند ایبوپروفن یا تیلنول کنترل کرد. کمپرس سرد به کاهش تورم و ناراحتی کمک می کند.

بهترین-چشم-چزشک-کرج

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر به صفحه درباره ما مراجعه نمایید.

برای مشاهده صفحه اینستاگرام  و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر مینا اوجانی جراح و متخصص چشم در کرج کلیک کنید.

جراحی زیبایی پلک کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول