مزایا و معایب درمان آب مروارید را بخوانید

جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی

مزایا و معایب درمان آب مروارید را بخوانید

درمان آب مروارید در کرج

هنگامی که مردم مزایا و معایب درمان آب مروارید را در نظر می گیرند، اغلب به صراحت به جراحی فکر می کنند. در مرکز چشم ۱st Vision در سندی اسپرینگز، ما خوشحالیم که گزینه‌هایی را با بیماران خود برای یافتن درمان مناسب برای آنها در میان بگذاریم. جراحی آب مروارید اغلب راه حل مناسبی است، اما باید فواید و مشکلات احتمالی ناشی از این روش را درک کنید.

مزایای درمان آب مروارید

جراحی آب مروارید ممکن است یکی از گزینه های درمانی تهاجمی تر باشد، اما یک جراحی نسبتا سریع است که نتایج دائمی را به همراه دارد. عمل جراحی حدود یک ساعت طول می کشد. از آنجایی که این یک جراحی سرپایی است، می توانید بعد از آن به خانه بروید.

در طول این عمل، جراح بینایی سنجی شما عدسی طبیعی چشم شما را جایگزین می کند و به شما امکان می دهد بهتر ببینید. شما نمی توانید این لنز را حس کنید یا ببینید و به مرور زمان به چشم شما جوش می خورد.

دکتر مینا اوجانی ، جراح و متخصص چشم کرج  کرج و جراح چشم می باشند.

یکی از مزایای قابل توجه این جراحی این است که اپتومتریست های ما می توانند بهترین لنز (مونوفوکال، چند کانونی یا توریک) را برای نیازهای بینایی شما توصیه کنند. این جراحی همچنین دارای نرخ موفقیت چشمگیر ۹۵٪ است.

معایب درمان آب مروارید

جراحی آب مروارید خطرات خاصی را به همراه دارد. ممکن است لازم باشد قبل از جراحی، مصرف داروها را متوقف کنید، که می تواند سلامت شما را به خطر بیندازد. پس از جراحی، چشم های شما باید بهبود یابد و باید چند روز از چسب چشم استفاده کنید. ممکن است در طول این فرآیند خارش، ناراحتی یا درد را تجربه کنید. تورم و خونریزی نیز از عوارض جانبی شایع هستند.

بهبودی کامل از جراحی آب مروارید حدود هشت هفته طول می کشد. پس از جراحی، چشمان شما باید با لنزهای جدید سازگار شوند، که می تواند باعث ناراحتی شود. توانایی دیدن واضح ممکن است دشوار باشد. با این حال، این فقط موقتی است.

دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج | بهترین متخصص جراحی چشم کرج
دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج | بهترین متخصص جراحی چشم کرج

گاهی اوقات، جراحی آب مروارید می تواند عوارض جانبی ناخواسته ای داشته باشد، مانند:

  • جداشدگی شبکیه
  • از دست دادن بینایی
  • گلوکوم
  • عفونت

برای درمان آب مروارید در کرج تهران با تیم بینایی سنجی ما تماس بگیرید.

پیروی از تمام دستورالعمل هایی که برای بهینه سازی موفقیت جراحی به شما ارائه می دهیم ضروری است. اگر جراحی برای آب مروارید شما ضروری نیست، عینک یا لنزهای تماسی می توانند کمک کنند.

اپتومتریست های ما می توانند گزینه های درمانی مختلفی را که برای شما مناسب است، توصیه کنند. اگر می خواهید در مورد نحوه درمان آب مروارید خود بیشتر بدانید، امروز با کارکنان حرفه ای ما در مرکز بینایی چشم اول در سندی اسپرینگز تماس بگیرید.

برای تماشای نمونه کارهای دکتر مینا اوجانی بهترین متخصص چشم پزشکی کرج در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

مزایا و معایب درمان آب مروارید را بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول