۴ دلیل که مطمئن باشیم برای لیزیک زمان مناسب رسیده است؟

بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج

۴ دلیل که مطمئن باشیم برای لیزیک زمان مناسب رسیده است؟

زمان مناسب عمل لیزیک

آیا به لیزیک فکر می کنید اما هنوز در حصار هستید؟ می تواند تصمیم بزرگی باشد.

با این حال، اگر به فکر انجام لیزیک هستید، اکنون زمان خوبی برای انجام آن است. چرا؟

اگر هم‌اکنون لیزیک را انتخاب کنید، می‌توانید قبل از شروع فعالیت‌های بهار و تابستان، با زمان زیادی بهبود پیدا کنید تا به بینایی جدید خارق‌العاده خود عادت کنید. یکی دیگر از مزایای لیزیک این است که این یک سرمایه گذاری است که مادام العمر دوام خواهد داشت.

لیزیک بینایی شما را برای همیشه تغییر می دهد تا بتوانید بدون کمک لنز یا عینک ببینید. اما فصل زمستان زمان مناسبی برای انجام عمل لیزیک است. به خواندن ۴ دلیل ادامه دهید که چرا لیزیک ارزش فکر کردن در مورد این زمستان را دارد!

دکتر مینا اوجانی  بهترین فوق تخصص شبکیه در کرج  و  جراح و متخصص چشم کرج هستند.

۱. سال را درست شروع کنید

از آنجایی که هنوز در اوایل سال است، این احتمال وجود دارد که هنوز تصمیمات سال جدید خود را رها نکرده باشید. انجام لیزیک در حال حاضر به شما کمک می کند تا برای رسیدن به تمام اهداف سال خود انگیزه داشته باشید.

چرا؟ زیرا داشتن دید تقریباً بی عیب و نقص به شما کمک می کند همه چیز را چه در زندگی حرفه ای و چه در زندگی شخصی بهتر انجام دهید.

آیا می دانستید که لیزیک به این معنی است که می توانید بهترین دید زندگی خود را داشته باشید؟ ممکن است زمانی که از عینک یا لنز تماسی استفاده می کنید بتوانید به خوبی ببینید، اما در مقایسه با روشی که بعد از لیزیک خواهید دید، چیزی نیست.

دلیلی وجود دارد که بیشتر افرادی که تحت عمل اصلاح بینایی قرار می گیرند، بینایی ۲۰/۲۰ یا بهتر دارند. لیزیک همچنین درک عمق، توانایی درک رنگ و حتی زمان واکنش شما را بهبود می بخشد.

لیزیک همچنین یک تصمیم مالی هوشمندانه است که شما را برای موفقیت در بقیه سال آماده می کند. بهترین فوق تخصص شبکیه در کرج  – اگرچه ممکن است به نظر برسد که انجام یک روش انتخابی با بودجه شما مطابقت ندارد، اما این موضوع دور از ذهن است.

بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج
بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج

در مرکز چشم نیلسن، ما متعهد هستیم که راه‌های زیادی را برای مقرون‌به‌صرفه کردن پرداخت لیزیک به بیماران خود ارائه دهیم، از جمله طرح‌های پرداخت طولانی‌تر با بهره صفر و نرخ‌های انعطاف‌پذیر، گزینه‌های تامین مالی، و توانایی استفاده از Flex Spending در صورت داشتن FSA. . دلیلی وجود ندارد که دستیابی به چشم اندازی که همیشه می خواستید به دلیل قیمت ممکن نباشد.

اکثر افرادی که از گزینه های تامین مالی برای پرداخت لیزیک استفاده می کنند، عمل خود را در کمتر از دو سال پرداخت می کنند. پس از آن، شما صاحب دیدگاه خود هستید و می توانید شروع به پس انداز کنید.

اگر دوست دارید مالیات خود را زودتر ثبت کنید، همیشه می توانید بازپرداخت مالیات خود را برای پرداخت لیزیک قرار دهید. مهم نیست که چگونه برای آن هزینه می کنید، لیزیک با حذف هزینه عینک و کنتاکت در درازمدت در هزینه شما صرفه جویی می کند.

تا پایان سال، این افزایش خواهد یافت. بعد از چند سال، لیزیک حتی شروع به پرداخت هزینه های خود می کند! هر سال با پول اضافی در جیب خود چه کاری می توانید انجام دهید؟ زمانی که دیگر عینک، لنز تماسی و لوازم جانبی آنها را خریداری نمی کنید، ممکن است.

۲. بهانه ای برای درون ماندن داشته باشید

فوریه اغلب یکی از سردترین ماه های سال در بوستون است. اکثر مردم از آب و هوا خسته شده اند و در این زمان برای بهار آماده هستند.

قبل از شروع اسپرینگ، می توانید عمل لیزیک و ریکاوری خود را به پایان برسانید. هیچ بهانه ای بهتر از ریکاوری برای یک یا دو روز پس از لیزیک برای ماندن در جایی که هوا گرم است وجود ندارد!

بهترین قسمت؟ بهبودی از لیزیک بسیار سریع است. بیشتر مردم روز بعد سر کار می روند.

شما فقط باید اقدامات احتیاطی ویژه ای را برای محافظت از چشمان خود در چند هفته اول انجام دهید، مانند دوری از آب، آرایش نکردن چشم و اجتناب از فعالیت های شدید. اما اگر نمی خواهید، مجبور نیستید برای بازگشت به کار عجله کنید. زمان مناسب عمل لیزیک

چرا قبل از بازگشت به محل کار، چند روز مرخصی نگیرید تا در خانه بمانید، استراحت کنید، استراحت کنید و باتری های خود را شارژ نکنید؟ شما دلیلی ندارید که در مورد ماندن چند روز بیشتر در داخل خانه احساس گناه کنید، در حالی که بیرون خسته و خاکستری است!

۳. برای فصل آلرژی آماده باشید

یکی دیگر از دلایل انجام لیزیک قبل از بهار این است که بتوانید برای فصل آلرژی آماده باشید. ممکن است به این فکر کنید که نمی‌خواهید آلرژی‌تان مانع از بهبودی شما شود، اما چیزهای دیگری هم وجود دارد.

انجام لیزیک می تواند با کاهش ناراحتی فصلی به شما در درمان آلرژی کمک کند. چگونه؟

استفاده از لنزهای تماسی را در طول فصل آلرژی به شما تسکین می دهد. اگر از لنزهای تماسی استفاده می کنید و آلرژی فصلی دارید، آلرژی خود را بدتر می کنید.

گرده می تواند به لنزها چسبیده و باعث تحریک و سایر علائم آلرژی ناراحت کننده شود. شما همچنین باید چشمان خود را لمس کنید تا مخاطبین خود را قرار داده و آنها را خارج کنید.

دست زدن به آنها، به ویژه در فصل آلرژی، ممکن است به طور ناخواسته منجر به ایجاد گرده در چشم شما شود. خارج شدن از این چرخه ثابت برای کسانی که روزانه از لنزهای تماسی استفاده می کنند دشوار است.

با عدم استفاده از لنز در فصل آلرژی چه کاری می توانید انجام دهید؟ وقتی لیزیک می کنید لازم نیست نگران عینک زدن باشید.

در عوض، بدون نیاز به هیچ گونه کمک بصری می توانید به وضوح ببینید. اگر جراحی لیزیک داشته باشید، می توانید برای اولین فصل آلرژی خود بهبود یافته و بدون تماس یا عینک آماده شوید. زمان مناسب عمل لیزیک

اینستاگرام دکتر مینا اوجانی جراح و متخصص چشم در کرج کلیک کنید.

بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج
بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج | دکتر-مینا-اوجانی

 

۴. بهترین دیدگاه خود را در زمان تابستان داشته باشید

تنها چند هفته طول می کشد تا چشمان شما پس از انجام عمل لیزیک دوباره احساس طبیعی کنند. اما از نظر فنی، چند ماه طول می کشد تا به طور کامل بهبود یابد.

در طول این مدت، بینایی شما به بهبود ادامه خواهد داد. در حالی که بلافاصله پس از اصلاح بینایی، بهبودی فوری را مشاهده خواهید کرد، پس از اتمام بهبودی چشمانتان، به بهترین دید خود دست خواهید یافت.

اگر فردی هستید که عاشق ورزش کردن، مسافرت کردن یا بیشتر بیرون رفتن در تابستان هستید،

پس اکنون زمان انجام لیزیک است تا بتوانید بهترین دید خود را در فصل تابستان داشته باشید. نه تنها انجام تقریباً هر فعالیت تابستانی بدون تماس یا عینک آسان است، بلکه می توانید برای اولین بار واقعاً از زیبایی مناظر خود قدردانی کنید.

برای دیدن مناظر جدید مجبور نیستید سفر کنید، زیرا می توانید با منظره ای کاملا جدید از نقاط مورد علاقه خود دیدن کنید.

جراحی لیزیک می تواند زندگی شما را به سمت بهتر شدن تغییر دهد، پس چرا صبر کنید؟ امروز یک جلسه مشاوره لیزیک در مرکز چشم دکتر مینا اوجانی در کرج برنامه ریزی کنید!

۴ دلیل که مطمئن باشیم برای لیزیک زمان مناسب رسیده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول