آیا هنوز بعد از ۵۰ سالگی می توانید عمل لیزیک چشم را انجام دهید؟

دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج

آیا هنوز بعد از ۵۰ سالگی می توانید عمل لیزیک چشم را انجام دهید؟

عمل لیزیک چشم

 اگر از عینک یا لنزهای تماسی استفاده می کنید، احتمالاً جراحی اصلاحی چشم در مقطعی به ذهن شما خطور کرده است. این عالی خواهد بود که بینایی خود را بهبود ببخشید و هر روز با تاری دید دست و پنجه نرم نکنید.

خبر خوب این است که هیچ کس برای اصلاح بینایی لیزری بالغ نیست. ممکن است بتوانید بعد از ۵۰ سالگی لیزیک را برنامه ریزی کنید. باید بدانید که همه کاندیدای لیزیک نیستند.

بنابراین، چه مشکلات رایجی را می توان لیزیک برطرف کرد؟ اگر در مورد این فرآیند نگرانی دارید، با یانگ اچ. چوی، مرکز جراحی چشم دکتر در نزدیکی بیرمنگام، آل‌افزاری تماس بگیرید. حتی اگر صلاحیت جراحی لیزیک چشم را ندارید، دکتر یانگ اچ چوی می تواند گزینه های دیگری را برای بهبود بینایی شما ارائه دهد.

محدودیت سنی لیزیک بیماران باید حداقل ۲۱ سال سن داشته باشند تا کاندید عمل لیزیک شوند. این به این دلیل است که دید نوجوانان و نوجوانان جوان با رسیدن به بزرگسالی تغییر می کند.

قبل از انجام جراحی لیزر چشم، صبر کنید تا بینایی شما پایدار شود. اگر بیش از ۵۰ سال سن دارید و بینایی شما به دلیل افزایش سن در حال تغییر است، ممکن است بر نامزدی شما نیز تأثیر بگذارد. چشم پزشکان بیماران را به صورت موردی ارزیابی می کنند زیرا سلامت چشم نیز در نظر گرفته می شود.

دکتر مینا اوجانی  بهترین فوق تخصص شبکیه در کرج  و  جراح و متخصص چشم کرج را از اینجا بشناسید.

دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج
دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج

چه کسانی از جراحی لیزیک چشم محروم می شوند؟

لیزیک شناخته شده ترین جراحی انکساری در بیرمنگام، AL است. در طی لیزیک، جراح چشم یک فلپ در قرنیه ایجاد می کند. سپس یک لیزر پیشرفته قرنیه را برای اصلاح عیوب انکساری که باعث مشکلاتی مانند نزدیک بینی و دوربینی می شود، تغییر شکل می دهد.

هنگام انجام معاینه در یانگ اچ. چوی، مرکز جراحی چشم، هر عاملی را که ممکن است بعد از ۵۰ سالگی شما را از لیزیک محروم کند، ارزیابی خواهیم کرد، از جمله: بی ثباتی نسخه: بیماران باید حداقل ۱۲ ماه قبل از جراحی نسخه مشابه داشته باشند برخی شرایط سلامتی: اختلالات خودایمنی و دیابت نیز می تواند شما را از لیزیک محروم کند.

اگر نتوانم لیزیک کنم چه گزینه هایی وجود دارد؟

لیزیک تنها گزینه شما برای جراحی اصلاحی چشم نیست. پس از ۵۰ سالگی، لنز طبیعی شما شروع به تغییر شکل می کند و تمرکز در فواصل مختلف را دشوارتر می کند. تعویض لنز انکساری (RLE) لنز طبیعی شما را با یک ایمپلنت مخصوص جایگزین می کند که به شما کمک می کند واضح ببینید. ما دریافتیم که این روش برای افراد مبتلا به پیرچشمی یا دوربینی مرتبط با سن مناسب است.

کدام روش برای شما مناسب است؟

اگرچه پس از ۵۰ سالگی اطلاعات زیادی در مورد لیزیک دریافت کرده اید، اما تنها فردی که می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند، یک پزشک متخصص در جراحی اصلاحی چشم است.

دکتر مینا اوجانی یک معاینه جامع انجام می‌دهد و ارزیابی می‌کند که آیا لیزیک، RLE یا روش‌های دیگر بیشترین سود را برای بینایی شما دارد یا خیر. فراموش نکنید که تاریخچه پزشکی کامل خود را در اختیار ما قرار دهید تا بتوانیم یک طرح اصلاح بینایی لیزری سفارشی برای شما ایجاد کنیم.

برای تعیین وقت مشاوره با ما تماس بگیرید یا به صورت آنلاین وقت بگیرید!

اگر لیزیک یا روش دیگری برای تصحیح بینایی با لیزر را مد نظر دارید، با یانگ اچ چوی، مرکز جراحی چشم دکتر در نزدیکی بیرمنگام، AL تماس بگیرید. لیزیک تنها یکی از روش های متعددی است که با هدف رفع مشکلات انکساری مانند نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم انجام می شود. بیماران بالای ۵۰ سال از ملاقات با دکتر یانگ اچ. چوی و پرسیدن سوالاتی در مورد این جراحی تغییر دهنده زندگی استقبال می کنند.

اینستاگرام دکتر مینا اوجانی جراح و متخصص چشم در کرج کلیک کنید.

دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج
دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج
آیا هنوز بعد از ۵۰ سالگی می توانید عمل لیزیک چشم را انجام دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول