عوارض جانبی جراحی گلوکوم با حداقل تهاجم (MIGS) چیست؟

بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج

عوارض جانبی جراحی گلوکوم با حداقل تهاجم (MIGS) چیست؟

عوارض جراحی گلوکوم

گلوکوم یک بلای جهانی است که حدود ۸۰ میلیون نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد، که این رقم تا سال ۲۰۴۰ به بیش از ۱۱۰ میلیون نفر خواهد رسید. در آمریکا، آب سیاه بیش از سه میلیون نفر را مبتلا کرده است. این بیماری در جمعیت های مسن بالای ۴۰ سال شایع تر است و یکی از علل اصلی نابینایی در سراسر جهان است.

اما همچنین قابل درمان است و در پزشکان چشم باتون روژ، ما به سلامت چشم و سلامت بصری طولانی مدت شما اختصاص داده ایم. بنابراین، امروز در باتون روژ، لس آنجلس با ما تماس بگیرید تا گلوکوم را کاهش دهید و از نتیجه مطلوب خود اطمینان حاصل کنید.

گلوکوم یک نگرانی جهانی است:

خوشبختانه، فناوری‌ها و تکنیک‌های پیشرفته چشم‌پزشکی نتایج افراد مبتلا به گلوکوم را بهبود بخشیده است. بیماران اکنون انتخاب های متعددی برای درمان دارند و چشم پزشکان متخصص ما دوست دارند به شما کمک کنند تا بهترین گزینه ممکن را بر اساس نیازها، سبک زندگی و عوامل سلامتی منحصر به فرد خود انتخاب کنید.

دکتر مینا اوجانی  بهترین فوق تخصص شبکیه در کرج  و  جراح و متخصص چشم کرج می باشند که در جراحی آب مروارید تجارب زیادی دارند.

این شامل MIGS موثر یا جراحی گلوکوم کم تهاجمی است. این یک روش واحد نیست، بلکه یک خانواده از گزینه های مختلف است – به همان ترتیب که گلوکوم یک اختلال منفرد نیست بلکه مجموعه ای از اختلالات چشمی است که به عصب بینایی حیاتی آسیب می رساند.

و از آنجایی که عصب بینایی به سیگنال ها اجازه می دهد تا از چشم ها به مغز منتقل شوند، هر آسیبی که در اینجا ایجاد شود می تواند تأثیرات قابل توجه و جبران ناپذیری بر بینایی کلی شما داشته باشد.

بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج
بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج

در ابتدا، مبتلایان به گلوکوم شروع به از دست دادن دید محیطی خود می کنند. در صورت عدم درمان، از دست دادن بینایی به سمت مرکز میدان بینایی فرد همگرا می شود و در نهایت می تواند منجر به نابینایی شود.

و اغلب بدون هیچ علامت یا هشدار ظاهری رخ می دهد و به گلوکوم لقب می دهد: “دزد خاموش بینایی“. به این ترتیب، برنامه ریزی منظم معاینه چشم، به ویژه برای افراد بالای ۴۰ سال بسیار مهم است.

واقعیت غم انگیز این است که تا زمانی که آسیب چشمی آشکار شود، ممکن است برای معکوس کردن آن خیلی دیر باشد. بنابراین بهترین راهبرد تشخیص و درمان به موقع است. و با این مداخله به موقع می توانیم به شما کمک کنیم تا حدت بینایی خود را حفظ کرده و از عوارض بعدی جلوگیری کنید.

صفحه اینستاگرام  دکتر مینا اوجانی

 

عوارض جانبی جراحی گلوکوم با حداقل تهاجم (MIGS) چیست؟

درمان جراحی خاص MIGS شما به چندین جنبه شخصی بستگی دارد، بنابراین زمانی که برای مشاوره جامع شما را ببینیم، می توانیم جزئیات مربوط به روش را به شما ارائه دهیم.

شما می توانید انتظار چیزهای خاصی را داشته باشید، اما اولین مورد مراقبت دلسوزانه و دقیق ما است. درمان‌های MIGS نیز به سرعت انجام می‌شوند و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به صورت سرپایی نیاز دارند.

ماهیت کم تهاجمی این تکنیک‌ها همچنین دوره نقاهت کوتاه‌تر و استراحت کمتری را تضمین می‌کند و به شما امکان می‌دهد ظرف چند روز به کار و سایر کارهای روزانه بازگردید.

بیماران همچنین به طور قابل توجهی کمتر احتمال دارد که عوارض جانبی مرتبط با جراحی های گلوکوم را تجربه کنند. این عوارض جانبی بالقوه عموما جزئی و کوتاه مدت هستند.

آنها شامل خونریزی در چشم، عوارض موقتی شامل فشار داخل چشم پس از عمل، تورم قرنیه یا خطر عفونت هستند. اختلالات بینایی نیز ممکن است ظاهر شود، مانند دوبینی.

بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج
بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج

اجازه ندهید که گلوکوم قدرت بینایی شما را از بین ببرد

ما با افتخار طیف وسیعی از درمان‌های گلوکوم را در پزشکان چشم باتون روژ ارائه می‌کنیم تا بتوانیم شرایط شما را مدیریت کرده و تا حد امکان از عوارض مرتبط با آن جلوگیری کنیم. و از طریق MIGS، ما می توانیم این کار را به سرعت و به طور موثر انجام دهیم.

از آنجایی که گلوکوم می‌تواند بی‌صدا باعث آسیب چشم و کوری شود، ضروری است که از سلامت چشم خود مراقبت کنید.

و شما می توانید این کار را با یک تماس یا پیام سریع انجام دهید. بنابراین، در اسرع وقت با کارشناسان چشم ما در کرج تماس بگیرید.

عوارض جانبی جراحی گلوکوم با حداقل تهاجم (MIGS) چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول