آیا می توانم دو بار جراحی لیزیک چشم انجام دهم؟

بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج

آیا می توانم دو بار جراحی لیزیک چشم انجام دهم؟

جراحی لیزیک چشم کرج

لیزیک در دو دهه گذشته به طور فزاینده ای رایج شده است. تقریباً ۲۰ میلیون روش از زمان دریافت تأییدیه FDA در سال ۱۹۹۹ انجام شده است و ایمن و مؤثر بودن آن ثابت شده است. اکثر بیماران از نتایج راضی هستند.

اگر مشکل بینایی را تجربه می کنید، لیزیک می تواند یک راه حل راحت و تقریباً بدون درد ارائه دهد تا دید شفافی را که شایسته آن هستید به شما بدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا تعیین وقت مشاوره با تیم متخصص ما، همین امروز با ما تماس بگیرید. یا به صورت حضوری از مطب ما بازدید کنید.

لیزیک چیست؟

لیزیک یک فناوری اصلاح بینایی مبتنی بر لیزر است که عیوب انکساری چشم از جمله نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم را برطرف می کند. اینها زمانی اتفاق می‌افتند که ناهنجاری‌هایی در ساختار چشم، مانند بدشکل شدن قرنیه یا عدسی، اجازه انکسار یا خمش نور را نمی‌دهد. و بدون توانایی خم کردن نور و تمرکز آن بر روی شبکیه چشم، چشمان شما نمی توانند دید واضحی تولید کنند.

دکتر مینا اوجانی  بهترین فوق تخصص شبکیه در کرج  و  جراح و متخصص چشم کرج هستند که می توان به ایشان برای انجام هرگونه عملی اطمینان داشت.

ما مشتاق هستیم که پیشرفته ترین روش های اصلاح لیزر موجود را به شما و خانواده تان ارائه دهیم. راه اندازی پیشرفته لیزیک ما تیغه ها و برش های دستی را از بین می برد. درعوض، با دقت یک فلپ کوچک در قسمت بیرونی چشم شما با استفاده از لیزر فمتوثانیه برش می دهیم.

سپس، با استفاده از پالس‌های لیزری کنترل‌شده توسط کامپیوتر، قرنیه تغییر شکل می‌دهد تا نور را روی شبکیه در پشت چشم متمرکز کند. نتیجه دید طولانی مدت و شفاف است! جراحی لیزیک چشم کرج

بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج
بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج

آیا امکان دو بار عمل لیزیک وجود دارد؟

پاسخ کوتاه بله است، اگرچه این کار معمولاً فقط ۵ تا ۱۰ سال پس از درمان اولیه انجام می شود. با این حال، مطمئن باشید که لیزیک اصلاح طولانی مدت بینایی را ارائه می دهد و تعداد کمی از افراد نیاز به جلسه دوم دارند.

و حتی اگر به طور رسمی به عنوان یک روش مادام العمر تلقی نمی شود، بسیاری از بیماران از بینایی بهبود یافته لذت می برند که مادام العمر ادامه دارد.

اگرچه غیرمعمول است، برخی از افراد نیاز به یک دوره دیگر لیزیک دارند، به خصوص اگر دور اول اصلاح به درستی یا به طور کامل عیوب انکساری را برطرف نکرده باشد. با این حال، زنده بودن روش دوم به عوامل متعددی از جمله وضعیت ساختاری چشم، سن، سلامت و سابقه پزشکی فعلی بستگی دارد.

از طرف دیگر، تغییرات چشمی که با افزایش سن رخ می دهد ممکن است نیاز به عمل لیزیک دوم داشته باشد. البته به این معنی نیست که بار اول اشتباهی رخ داده باشد.

با این حال، روند پیری ناگزیر باعث بدتر شدن همه مسائل می شود. و عیوب انکساری ممکن است پیشرفت کند، یا ممکن است با گذشت سالها، موارد جدید ظاهر شوند. اگر نگرانی دارید یا می خواهید گزینه های خود را بررسی کنید، با ما در پزشکان چشم باتون روژ تماس بگیرید.

جراح و متخصص چشم کرج را از اینجا بشناسید.

مزایای لیزیک چیست؟

لیزیک برای نتایج شگفت انگیزی که ارائه می دهد به طرز شگفت انگیزی سریع است و تنها ده دقیقه برای هر چشم زمان می برد. و بیماران آن را بدون درد توصیف می کنند. کار با انرژی نور بسیار دقیق ملایم و نه تیغه انجام می شود، بنابراین روند بهبود به خودی خود به طور موثر انجام می شود و شما نیازی به بخیه نخواهید داشت. اما برای اطمینان از بهترین نتایج، باید چند هفته پس از درمان از قطره های روان کننده و آنتی بیوتیک استفاده کنید.

برای مشاهده صفحه اینستاگرام  و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر مینا اوجانی جراح و متخصص چشم در کرج کلیک کنید.

بعد از عمل لیزیک چه اتفاقی می افتد؟

چند ساعت پس از عمل، ممکن است احساس ناراحتی کنید، مانند احساس سوزش یا احساس اینکه چیزی در چشم شما گیر کرده است، زیرا داروی بیهوشی از بین می رود. ضروری است که چشمان خود را مالش ندهید، و توصیه می کنیم چند ساعت بخوابید زیرا این ساده ترین راه برای مقابله با این دوره پس از درمان است.

بسیاری از بیماران از نتایج فوری پس از عمل لذت می برند و بینایی شما در هفته های بعد به طور پیوسته بهبود می یابد. اما اگر نتایج کمی بیشتر طول بکشد، نیازی به نگرانی نیست، زیرا تجربه مشکلات بصری، مانند ابری یا تاری، برای حدود یک روز یا بیشتر پس از آن کاملاً طبیعی است.

همچنین ممکن است در حین بهبودی چشمانتان متوجه برخی ناسازگاری های بصری، از جمله تیرگی پراکنده، تابش خیره کننده، یا اختلال دید در شب شوید. جراحی لیزیک چشم کرج

بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج
بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج

جراح و متخصص چشم کرج ر اینجا بیابید.

بینایی شما باید پس از حدود شش ماه به طور کامل تثبیت شود. پس از آن، از وضوح بصری طولانی مدت و تمام مزایای مرتبط با آن، از جمله راحتی عدم استفاده از عینک یا لنزهای تماسی لذت خواهید برد.

اگر می‌خواهید بدون از بین بردن حدت بینایی، عینک یا تماس‌های خود را از بین ببرید، لیزیک می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. همین امروز با ما در پزشکان چشم باتون روژ تماس بگیرید تا بتوانیم بهترین برنامه را برای شما طراحی کنیم. ما همچنین به گرمی از شما برای بازدید از تمرین ما در باتون روژ، لس آنجلس استقبال می کنیم.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

آیا می توانم دو بار جراحی لیزیک چشم انجام دهم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول