چشم ها یکی از اولین قسمت های صورت هستند…

درمان آب مروارید در کرج

که تغییرات سنی در آن ها مشخص می شود. ظاهر چین و چروک و خطوط و همچنین وجود پوست اضافی باعث می شود ما پیرتر به نظر برسیم که به نوبه خود به طور قابل توجهی ظاهر زیبایی صورت ما را تحت تأثیر قرار می دهد و اگرچه بقیه قسمت های صورت خوب به نظر می رسند، اما اگر چشم ها خسته یا پیر به نظر برسند، ظاهر یا احساس خوبی نخواهیم داشت.

جراحی زیبایی پلک که به عنوان بلفاروپلاستی نیز شناخته می شود، روشی است که برای برداشتن چربی همراه با پوست و ماهیچه های اضافی پلک های بالا و پایین استفاده می شود.این جراحی می‌تواند جدا شدن پلک‌های بالایی و پف‌کردگی چشم‌های پایین را اصلاح کند،یعنی اصطلاح مواردی که علاوه بر پیر نشان دادن چهره ی فرد،مکن است در مواردی در بینایی نیز اختلال ایجاد کنند.

اگر در شهر کرج زندگی می کنید و به دنبالبهترین جراح زیبایی پلک کرج هستید،این مقاله مناسب شماست.

بلفاروپلاستی می تواند ظاهر و اعتماد به نفس شما را بهبود بخشد. جراحی زیبایی پلک مناسب مردان و زنانی است که از نظر جسمی سالم، از نظر روانی پایدار و در انتظارات خود واقع بین هستند. اکثر کسانی که به جراحی زیبایی پلک نیاز پیدا می کنند ۳۵ سال یا بیشتر سن دارند، با این حال، اگر افتادگی پلک از ویژگی های خانوادگی و ارثی باشد ، ممکن است نیاز باشد که فرد در سنین پایین تر این عمل را انجام دهد.

معرفی بهترین جراحی زیبایی پلک کرج

  • دکتر مینا اوجانی : عضو جامعه جراحان ریفراکتیو اروپا و عضو جامعه جراحان شبکیه امریکا و و دکتر فوق تخصص شم شهر کرج
  • آدرس :کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان دی ،طبقه ۵ واحد ۱۸
  • شماره تماس :۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰
دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج | بهترین متخصص جراحی چشم کرج
دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج | بهترین متخصص جراحی چشم کرج

جراحی پلک شامل چه مواردی است؟

بلفاروپلاستی عملی است که در بیشتر موارد با بی حسی موضعی و آرامبخش در مطب انجام می شود.این عمل ممکن است بین ۱ تا ۲ ساعت طول بکشد، همه چیز به نوع جراحی که انجام می شود بستگی دارد. در مورد پلک پایین، از دو روش برای جراحی استفاده می شود:

روش سنتی برای از بین بردن چربی های انباشته شده در پلک پایین که شامل ایجاد برشی در حاشیه مژه های پایین است.از طریق این برش، دسترسی به چربی انباشته شده در این ناحیه حاصل می شود. سپس هر گونه پوست اضافی برداشته شده و محل برش با بخیه بسته می شود.

جراحی جایگزینی به نام بلفاروپلاستی کانتوپکسی نیز وجود دارد. این جراحی در مواردی در نظر گرفته می شود که پوست اضافی بیش از حد از پلک های پایین تا ناحیه گونه وجود داشته باشد. همچنین برای بازگرداندن حالت بادامی به چشم استفاده می شود که به دلیل جراحی های قبلی یا دلایل ارثی شکل خود را از دست داده است. در این مورد، برش طولانی‌تر از بلفاروپلاستی سنتی است و از گوشه بیرونی چشم امتداد می‌یابد. درمان آب مروارید در کرج

جدیدترین روش جراحی به نام جراحی پلک ترانس شناخته می شود که شامل دسترسی به پلک از داخل چشم و ایجاد یک برش از طریق بافت صورتی رنگ داخل پلک است. از طریق این برش است که جراح چشم کرج چربی اضافی را که باعث برآمدگی می شود، خارج می کند. مزیت این روش این است که زخمی از خود به جای نمی گذارد زیرا محل جراحی بدون نیاز به بخیه به خودی خود بسته می شود.

دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج | بهترین متخصص جراحی چشم کرج
دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج | بهترین متخصص جراحی چشم کرج

با استفاده از این تکنیک لازم است که استفاده از لیزر بر روی پوست پلک ادغام شود تا پوست اضافی موجود در آن جمع آوری شود. مزیت دیگر این روش آن است که استفاده از این لیزر باعث روشن شدن پوست می شود، بنابراین در مواردی که تیرگی پوست وجود دارد، با استفاده از این لیزر می توان تیرگی را بهبود بخشید.

در مورد پوست اضافی در پلک فوقانی، جراحی شامل ایجاد یک برش در چین چشم برای برداشتن پوست و هرگونه تجمع چربی است که ممکن است وجود داشته باشد. اگر میدان بینایی بیمار توسط پوست اضافی مسدود شده باشد، در این زمان است که می توان این مشکل را اصلاح کرد.

در این مطلب به جراحی زیبایی پلک و معرفی بهترین جراحی زیبایی پلک کرج پرداختیم که در صورت نیاز به عمل جراحی زیبایی پلک می توانید از طریق تماس با شماره های زیر اقدام کنید :

۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰
۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰