معاینه چشم توسط بهترین دکتر فوق تخصص شبکیه در کرج

دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج

معاینه چشم توسط بهترین دکتر فوق تخصص شبکیه در کرج

معاینه چشم در کرج

معاینه چشم شامل یک سری آزمایش برای ارزیابی بینایی شما و بررسی بیماری های چشمی است. چشم پزشک شما احتمالا از ابزارهای مختلفی استفاده می کند، نورهای روشن را به چشمان شما می تابد و از شما می خواهد که از طریق مجموعه ای از لنزها نگاه کنید. هر آزمایش در طول معاینه چشم جنبه متفاوتی از بینایی یا سلامت چشم شما را ارزیابی می کند.

چرا این کار انجام شده است؟

معاینه چشم به تشخیص مشکلات چشمی در ابتدایی ترین مرحله آنها کمک می کند – زمانی که قابل درمان هستند. معاینات منظم چشم به متخصص مراقبت از چشم شما این فرصت را می دهد تا به شما کمک کند تا تغییرات بینایی را اصلاح یا سازگار کنید و نکاتی را در مورد مراقبت از چشم به شما ارائه دهد. و معاینه چشم ممکن است سرنخ هایی برای سلامت کلی شما ارائه دهد.

معرفی بهترین جراح لیزیک کرج

اگر در شهر کرج زندگی می کنید و به دنبال بهترین جراح و معاینه چشم کرج هستید،این مقاله مناسب شماست.

دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج
دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج

چه زمانی باید معاینه چشم انجام داد؟

عوامل متعددی می‌توانند تعیین کنند که چقدر به معاینه چشم نیاز دارید، از جمله سن، سلامتی و خطر ابتلا به مشکلات چشمی. دستورالعمل های کلی به شرح زیر است:

کودکان ۳ سال و کمتر

متخصص اطفال کودک شما احتمالاً چشم های کودک شما را از نظر رشد چشم سالم بررسی می کند و به دنبال شایع ترین مشکلات چشمی دوران کودکی می شود – تنبلی چشم، چشم های ضربدری یا چشم های نامرتب. یک معاینه جامع تر چشم در سنین ۳ تا ۵ سالگی مشکلات بینایی و هم ترازی چشم را بررسی می کند.

کودکان و نوجوانان در سنین مدرسه

بینایی کودک خود را قبل از ورود به مهدکودک بررسی کنید. پزشک کودک شما می تواند توصیه کند که معاینات چشمی بعد از آن چقدر باید انجام شود.

بزرگسالان

به طور کلی، اگر سالم هستید و هیچ علائمی از مشکلات بینایی ندارید، آکادمی چشم پزشکی آمریکا معاینه کامل چشم را در سن ۴۰ سالگی توصیه می کند، زمانی که برخی تغییرات بینایی و احتمال شروع بیماری های چشمی وجود دارد. بر اساس نتایج غربالگری شما، چشم پزشک می‌تواند به شما توصیه کند که هر چند وقت یک‌بار باید معاینه چشم را در آینده انجام دهید.

اگر ۶۰ سال یا بیشتر دارید، چشمان خود را هر یا دو سال یکبار معاینه کنید. معاینه چشم در کرج

اگر:

از عینک یا لنز تماسی استفاده کنید.
سابقه خانوادگی بیماری چشم یا از دست دادن بینایی داشته باشید.
یک بیماری مزمن داشته باشید که شما را در معرض خطر بیشتر بیماری های چشمی مانند دیابت قرار می دهد.
از داروهایی استفاده کنید که عوارض جانبی چشمی جدی دارند.

گشاد شدن چشم: برای هر معاینه چشم ضروری است؟

  • آلبینیسم.
  • مجرای اشک مسدود شده است.

سه نوع متخصص چشم وجود دارد. اینکه کدام متخصص را انتخاب می کنید ممکن است یک موضوع ترجیحی باشد یا به ماهیت مشکل چشم شما بستگی دارد.

چشم پزشکان. این پزشکان مراقبت کامل از چشم مانند انجام معاینات کامل چشم، تجویز لنزهای اصلاحی، تشخیص و درمان بیماری های پیچیده چشم و انجام جراحی چشم را ارائه می دهند.

اگر در شهر کرج زندگی می کنید و به دنبال بهترین دکتر فوق تخصص شبکیه در کرج هستید، با ما تماس بگیرید.

جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی
جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی

اپتومتریست ها این پزشکان بسیاری از خدمات مشابه چشم پزشکان را ارائه می دهند، مانند انجام معاینات کامل چشم، ارزیابی بینایی شما، تجویز لنزهای اصلاحی، تشخیص اختلالات شایع چشم و درمان بیماری های چشمی منتخب با دارو. اگر مشکل چشمی پیچیده ای دارید یا نیاز به جراحی دارید، اپتومتریست شما می تواند شما را به چشم پزشک ارجاع دهد.

بینایی شناسی. آنها نسخه های عینک را پر می کنند، از جمله مونتاژ، نصب و فروش آنها. برخی از بینایی‌شناسان لنزهای تماسی را نیز می‌فروشند. بینایی‌شناسان ارزیابی سلامت چشم را ارائه نمی‌کنند.

عینک نسخه ای خود را همراه داشته باشید:

اگر از لنز یا عینک استفاده می‌کنید، آن‌ها را در قرار ملاقات خود بیاورید. چشم پزشک شما می خواهد مطمئن شود که نسخه شما بهترین نسخه برای شما است.

معرفی بهترین دکتر فوق تخصص شبکیه در کرج

  • دکتر مینا اوجانی ، دکتر چشم پزشکی کرج و عضو جامعه جراحان شبکیه امریکا
  • آدرس :کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان دی ،طبقه ۵ واحد ۱۸
  • شماره های تماس :۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰ – ۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰

معاینه چشم توسط بهترین دکتر فوق تخصص شبکیه در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول