کمک به بینایی کودکان با متخصص چشم کرج

بهترین متخصص جراحی چشم کرج | جراح و متخصص چشم کرج

کمک به بینایی کودکان با متخصص چشم کرج

بینایی کودکان و متخصص چشم کرج

در سال های نوپا، بینایی کودک شما تغییرات زیادی را تجربه می کند. این زمانی است که کودک شما مهارت هایی را که در دوران نوزادی آموخته است تقویت کند و آن مهارت ها را گسترش دهد.

البته، زمانی که آنها برای معاینه منظم و سالانه چشم از سن ۶ سالگی (و حتی قبل از آن) مراجعه می کنند، ممکن است شکایت کنند که دیدن از نزدیک یا دور دشوار است. این می تواند باعث شود چشم پزشک آنها عینک های طبی را توصیه کند.

در این وبلاگ، ما برخی از بهترین نکات و روش‌ها را به اشتراک می‌گذاریم که به کودک شما کمک می‌کند تا با عینک زدن خود را تنظیم کند تا در عینک جدید خود احساس اطمینان کند.

آیا کودک شما به عینک نیاز دارد؟ عینک های کودکانه ما را خریداری کنید.

بهترین نکات و روش‌ها برای کمک به کودک خود برای تنظیم عینک

همانطور که عینک برای بچه ها عالی است، ممکن است کودک شما در ابتدا برای استفاده از عینک مردد باشد. این امکان وجود دارد که آنها متوجه نشوند که عینک چگونه به دید آنها کمک می کند، یا نگران هستند که عینک باعث ایجاد مشکل در مدرسه شود.

در اینجا برخی از راه‌های اصلی برای کمک به کودکتان برای سازگاری با عینک آورده شده است:

نکته شماره ۱: به کودک خود حق انتخاب قاب و لنز بدهید.

مسلماً هیچ چیز بیشتر از اینکه به او اجازه دهید قاب و لنزهایش را انتخاب کند، در مورد عینک زدن هیجان زده نمی شود. چند گزینه در محدوده قیمت خود را به آنها نشان دهید. سپس، اجازه دهید بقیه کار را انجام دهند.

انتخاب عینک خود به کودک شما حس اعتماد به نفسی می دهد که شما نمی توانید آن را جایگزین کنید. این به آنها اجازه می دهد تا مهارت های تصمیم گیری خود را به کار گیرند و یک عینک شیک را انتخاب کنند که متناسب با سبک رشد آنها باشد.

اگر در شهر کرج زندگی می کنید و به دنبال بهترین جراح لیزیک کرج هستید،خواندن ادامه ی این مطلب را به شما توصیه میکنیم.

بهترین متخصص جراحی چشم کرج | جراح و متخصص چشم کرج
بهترین متخصص جراحی چشم کرج | جراح و متخصص چشم کرج

نکته شماره ۲: مراقبت از عینک جدید را جزئی از برنامه روزانه خود قرار دهید.

بهترین راه برای سازگاری با چیزهای جدید این است که آن را به چیزی منظم و راحت تبدیل کنید. زمان و صبر مهم هستند و آموزش مراقبت از عینک جدید به فرزندتان می تواند به این انتقال کمک کند.

زمانی را به کودک خود آموزش دهید که صبح قبل از زدن عینک خود را تمیز کند. یک مکان مشخص برای نگه داشتن عینک خود در شب زمانی که عینک استفاده نمی کنند داشته باشید. خواه یک کیف زیبا باشد یا یک جا لیوانی روی میز کنار تخت، این روال یک راه عالی برای کمک به کودک شما برای سازگاری با عینک زدن است.

نکته ۳: مطمئن شوید که عینک مناسب و راحت است.

عینک های ناراحت کننده می توانند تنظیم را بسیار دشوارتر کنند. تطبیق با علائم استفاده از عینک جدید اغلب می تواند برای کودک دلسرد کننده باشد و او را مجبور به استفاده از آن نکند. پیشنهاد ما؟ صبور باش.

همچنین اطمینان حاصل کنید که عینک کودک شما مناسب است و استفاده از آن راحت است. اگر کودک شما ورزشکار است، بررسی کنید که عینک در طول فعالیت بدنی روی آن بماند. در مورد نحوه قرار گرفتن عینک کودکتان در اینجا بیشتر بدانید.

نکته ۴: تشویق کننده باشید.

طبیعی است که کودک ۷ ساله ای که برای اولین بار عینک می زند عصبی باشد. به آنها نمره پنج یا کلمات ستایش آمیز بدهید. این چیزها آنها را تشویق می کند و به آنها یادآوری می کند که عینک زدن چیز خوبی است.

یک دوره سازگاری با هر چیز جدید وجود دارد، و تقویت مثبت می تواند به کودک شما کمک کند تا عادت های خوبی داشته باشد و به راحتی با عینک جدید خود سازگار شود.

معرفی بهترین جراح لیزیک کرج

اگر در شهر کرج زندگی می کنید و به دنبال بهترین جراح آب مروارید کرج هستید،این مقاله مناسب شماست.

دکتر مینا اوجانی ، متخصص چشم پزشکی کرج و جراح چشم

معرفی بهترین دکتر فوق تخصص شبکیه در کرج

  • دکتر مینا اوجانی ، دکتر چشم پزشکی کرج و عضو جامعه جراحان شبکیه امریکا
  • آدرس :کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان دی ،طبقه ۵ واحد ۱۸
  • شماره های تماس :۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰ – ۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰

کمک به بینایی کودکان با متخصص چشم کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول