هزینه لیزیک فمتو چقدر است؟ متخصص چشم پزشکی کرج

جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی

هزینه لیزیک فمتو چقدر است؟ متخصص چشم پزشکی کرج

هزینه لیزیک فمتو

یکی از معایب جراحی انکساری این است که به عنوان یک روش انتخابی دیده می شود و بنابراین تحت اکثر طرح های بیمه بینایی پوشش داده نمی شود.

با این حال، ممکن است بتوانید از یک حساب پس انداز بهداشتی (HSA) یا حساب پس انداز انعطاف پذیر (FSA) برای پرداخت تمام یا بخشی از این روش استفاده کنید. برخی از طرح های بیمه و مراکز لیزیک نیز ممکن است بسته به کارفرما یا ارائه دهنده بیمه شما تخفیف هایی ارائه دهند.

به طور متوسط، عمل لیزیک برای هر چشم حدود ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار هزینه دارد. لیزیک فمتو معمولاً هزینه بیشتری دارد، زیرا از فناوری پیشرفته‌تر نسبت به لیزیک سنتی استفاده می‌شود.

عوامل دیگری که می توانند بر هزینه شما تأثیر بگذارند عبارتند از:

  • محل
  • چقدر بینایی شما نیاز به اصلاح دارد
  • مهارت جراح

مراقب معاملات “معامله” باشید، زیرا این معاملات معمولاً هزینه های پنهانی دارند، از جراحان بی تجربه استفاده می کنند یا به فناوری های قدیمی تکیه می کنند. در طول مشاوره اولیه حتما از جراح خود بپرسید که شامل چه هزینه هایی می شود.

بسته های معمولی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

معاینه و آزمایش اولیه.
تمام هزینه های مربوط به خود روش.
قرارهای بعد از عمل و داروها.
مراحل پیگیری در صورت نیاز.

لیزیک فمتو چگونه کار می کند؟

برای درک فمتو لیزیک، باید بدانید که چگونه مشکلات بینایی ایجاد می شود و چگونه جراحی انکساری کمک می کند. عیوب انکساری زمانی رخ می دهد که چشم در خم شدن و تمرکز نور مشکل داشته باشد.

دکتر مینا اوجانی ، متخصص چشم پزشکی کرج و جراح چشم می باشند.

انواع عیوب انکساری عبارتند از:

نزدیک بینی: مشکل در دیدن دوردست که گاهی اوقات نزدیک بینی نامیده می شود. این وضعیت زمانی رخ می دهد که قرنیه شما شکل تندتری داشته باشد، بنابراین جراحی انکساری انحنای قرنیه را برای اصلاح آن کاهش می دهد.
دوربینی: مشکل در دیدن چیزهای نزدیک که گاهی به آن دور بینی می گویند. در این شرایط قرنیه بیش از حد صاف است و از جراحی انکساری برای افزایش انحنای قرنیه استفاده می شود.
آستیگماتیسم: نقص در شکل قرنیه. این وضعیت به دلیل انحنای نامنظم قرنیه ایجاد می شود و می توان از جراحی برای تغییر شکل نواحی نامنظم استفاده کرد.
پیرچشمی: از دست دادن خاصیت ارتجاعی چشم در اثر افزایش سن. این وضعیتی است که با افزایش سن رخ می دهد و با سفت شدن عدسی داخل چشم و از دست دادن انعطاف پذیری اتفاق می افتد. در حالی که جراحی انکساری می تواند در برخی موارد به اصلاح این مشکل کمک کند، می تواند از کاندید شدن شما برای جراحی انکساری نیز جلوگیری کند.

جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی
جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی

دکتر مینا اوجانی ، جراح و متخصص چشم کرج و جراح چشم

همه این مشکلات را نمی توان با جراحی انکساری اصلاح کرد. جراحی انکساری فقط برای اصلاح مشکلاتی که با تغییر شکل قرنیه قابل حل هستند کار می کند.

هنگامی که از جراحی های انکساری برای اصلاح این مشکلات استفاده می شود، برشی روی سطح چشم ایجاد می شود و از لیزر برای تغییر شکل قرنیه استفاده می شود.

معرفی بهترین دکتر فوق تخصص شبکیه در کرج

  • دکتر مینا اوجانی ، دکتر چشم پزشکی کرج و عضو جامعه جراحان شبکیه امریکا
  • آدرس :کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان دی ،طبقه ۵ واحد ۱۸
  • شماره های تماس :۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰ – ۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰

هزینه لیزیک فمتو چقدر است؟ متخصص چشم پزشکی کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول