بهترین سن برای انجام لیزیک چه سنی است؟

بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج

بهترین سن برای انجام لیزیک چه سنی است؟

انجام لیزیک کرج

سن می تواند بر کاندیداتوری شما برای جراحی لیزیک چشم تأثیر بگذارد، اما به هیچ وجه به هیچ وجه ثابت نمی شود. در واقع سن مشخصی برای جراحی لیزیک چشم وجود ندارد.

با این حال، اکثر جراحان چشم لیزیک این عمل را برای افراد زیر ۱۸ سال انجام نمی دهند زیرا بینایی تا اوایل بزرگسالی تغییر می کند. در حالی که جراحی لیزر چشم بر روی کودکانی با مشکلات شدید بینایی انجام شده است، توجه داشته باشید که این موارد استثنا هستند. به طور کلی، میانگین سنی برای انجام لیزیک بین ۲۰ تا ۴۰ سال است.

FDA جراحی لیزیک چشم را برای افراد ۱۸ سال و بالاتر تایید کرده است، اما اکثر ارائه دهندگان بیماران را تشویق می کنند تا پس از تثبیت نسخه آنها تا اواسط ۲۰ سالگی صبر کنند. برای تفکیک حقایق لیزیک بر اساس محدوده سنی در ادامه مطلب بخوانید.

دکتر مینا اوجانی  بهترین فوق تخصص شبکیه در کرج  و  جراح و متخصص چشم کرج می باشند که در جراحی بیماری های چشمی تجارب فراوان دارند.

بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج
بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج

لیزیک: ۱۸-۲۴

FDA لیزیک را برای افراد بالای ۱۸ سال تایید کرده است، اما بهتر است چند سال دیگر صبر کنید. تا سن ۲۴ سالگی، بینایی ما همچنان در حال تغییر است، بنابراین معمولا جراح لیزیک این عمل را برای افراد زیر ۲۵ سال برای عموم توصیه نمی کند. کسانی که در ارتش، مجریان قانون و ورزشکاران حرفه ای هستند ممکن است مورد توجه ویژه قرار گیرند.

لیزیک: ۲۵-۴۰

به طور کلی، اکثر جراحان لیزیک چشم به چند دلیل بر روی سن ۲۵ تا ۴۰ به عنوان محدوده سنی ایده آل برای کاندیداتوری جراحی لیزیک چشم توافق دارند. در سن ۲۵ سالگی، تجویز عینک و لنزهای تماسی به احتمال زیاد تثبیت شده است.

نسخه ثابت یکی از ویژگی های یک کاندید خوب لیزیک است. قبل از ۲۵ سالگی، نسخه شما ممکن است همچنان در حال تغییر باشد.

اینستاگرام دکتر مینا اوجانی جراح و متخصص چشم در کرج کلیک کنید.

لیزیک: ۴۰-۵۵

حتی اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که بینایی کاملی برای کل زندگی خود داشته باشید، بهترین فوق تخصص شبکیه در کرج به احتمال زیاد بعد از ۴۰ سالگی به دنبال یک عینک مطالعه خواهید بود. این بدان معنا نیست که شما یک لیزیک خوب در نظر نخواهید گرفت.

هر چند نامزد اگر شما فردی غیر سیگاری هستید که از سلامت خوبی برخوردار هستید و سابقه مشکلات پزشکی ندارید، شانس زیادی دارید که توسط جراح لیزیک چشم شما چراغ سبز نشان دهد. سابقه خانوادگی اختلالات قرنیه، گلوکوم و دیابت نیز ملاحظاتی برای این گروه سنی است.

بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج
بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج | دکتر-مینا-اوجانی

لیزیک: ۵۶ به بالا

هیچ حد بالایی وجود ندارد که سالمندان را از انجام عمل لیزیک چشم باز دارد، اما قبل از تایید یک فرد سالمند به عنوان کاندید، باید عوامل زیادی را در نظر گرفت.

آب مروارید، یک بیماری چشمی که اغلب افراد مسن را تحت تاثیر قرار می دهد، یکی از دلایلی است که افراد در این گروه سنی فاقد شرایط هستند. اگر به سن ۶۰ سالگی با بینایی روشن رسیده اید، ممکن است همچنان کاندیدای خوبی در نظر گرفته شوید. انجام لیزیک کرج

اگر آب مروارید ایجاد شده باشد، در اولویت درمان جراحی قرار می گیرد، اما بیمار را از جراحی لیزیک یا سایر جراحی های لنز انکساری در آینده محروم نمی کند. همچنین باید جراح چشم خود را در مورد داروهایی که مصرف می کنید در جریان مشاوره خود مطلع کنید.

لیزیک ممکن است در هر سنی برای شما مفید باشد سلامت کلی خوب، سابقه پزشکی خانوادگی و یک نسخه ثابت از مهم ترین عوامل کاندیداتوری جراحی لیزیک چشم هستند.

 

با جراح متخصص چشم ما در کرج مشورت کنید تا دریابید که آیا لیزیک برای شما مناسب است یا خیر!

بهترین سن برای انجام لیزیک چه سنی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول