قبل و بعد از عمل فمتو لیزیک چه کارهایی باید انجام دهید؟

بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج

قبل و بعد از عمل فمتو لیزیک چه کارهایی باید انجام دهید؟

قبل و بعد عمل فمتو لیزیک

نکاتی که قبل از جراحی باید رعایت شود اولین قدم در سفر شما به یک زندگی عاری از عینک و لنزهای تماسی از طریق لیزیک فمتو (که لیزیک بدون تیغه نیز نامیده می شود) شامل تنظیم یک قرار مشاوره قبل از عمل است.

لطفا حداکثر دو ساعت برای مشاوره اختصاص دهید. این مشاوره به چند دلیل مهم است. برای تعیین اینکه آیا شما کاندید هستید یا خیر برای پاسخ به سوالات شما برای یادگیری هرچه بیشتر در مورد اصلاح بینایی با لیزر، در مورد فمتو لیزیک، پی آر کی و لیزیک برای درک نتیجه احتمالی، به خصوص برای چشمان شما.

در مشاوره قبل از عمل شما، یک معاینه کامل چشم را انجام می دهیم. عیب انکساری دقیق شما مشخص شده است. هر شرایطی در چشم شما که اصلاح دید با لیزر را در چشم شما رد کند، مورد بررسی قرار می گیرد. دو تست ویژه توپوگرافی قرنیه و پاکی متری نیز انجام می شود.

دکتر مینا اوجانی  بهترین فوق تخصص شبکیه در کرج  و  جراح و متخصص چشم کرج با سابقه ای درخشان در خدمت مراجعین محترم می باشند.

بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج
بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج

آماده شدن برای یک عملیات یک هفته قبل از عمل:

لنزهای تماسی نرم خود را بردارید. لنزهای تماسی سخت یا تراوا به اکسیژن باید حداقل ۲ هفته قبل برداشته شوند، به خصوص اگر برای مدت طولانی از آنها استفاده کرده باشید.

یک روز قبل از جراحی:

داروهای زیر را که در معاینه قبل از عمل تجویز می‌شوند، تهیه کنید: دافالگان کدئین (آرام‌بخش)، پردمایسین پی کالیر (ضد التهاب)، آکولار (ضد درد)، سیستان و هیلوژل (اشک‌های مصنوعی) و هویل دلین. . بدون ریمل. با راننده ای که قرار است شما را بیاورد تماس بگیرید. § در روز تعیین شده برای جراحی:

بدون ریمل، لوازم آرایشی و عطر.

۱/۲ ساعت قبل از قرار ملاقات: (این زمان رسیدن شماست) ۱ قرص Dafalgan Codeine مصرف کنید تا آرام شوید. ممکن است باعث خواب آلودگی شما شود.

همراه خود داشته باشید:

Aculare، Predmycin P collyre (بطری ها را باز نکنید)، Systane و Hylo-gel در صورت خشکی شدید.
معاینه و جراحی تقریباً ۱ ساعت طول خواهد کشید.

برای مشاهده صفحه اینستاگرام متخصص چشم در کرج کلیک کنید.

مراقبت های بعدی فمتو لیزیک

چشم تحت درمان شما با یک پد محافظ پوشانده می شود که باید در ۲۴ ساعت اول پس از جراحی از آن استفاده کنید. ممکن است کمی درد یا ناراحتی خفیف را تجربه کنید، اما مسکن ها این را کنترل می کنند.

ترتیبی دهید که کسی بعد از این روش شما را به خانه برساند.
به شما قطره های چشمی آنتی بیوتیک داده می شود تا با خود به خانه ببرید که به جلوگیری از عفونت کمک می کند. آنها همچنین به روند بهبودی کمک می کنند.

بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج
بهترین-فوق-تخصص-شبکیه-در-کرج | جراح-و-متخصص-چشم-کرج

در چند روز اول پس از جراحی، نباید چشم تحت درمان خود را مالش دهید یا لمس کنید. سعی کنید از قرار دادن صابون یا شامپو در آن خودداری کنید و از ورزش های تماسی خودداری کنید.

بهترین فوق تخصص شبکیه در کرج  را از اینجا بشناسید و با آن درباره ی مشکلات صحبت کنید.

استفاده از عینک تیره در چند روز اول می تواند کمک کننده باشد زیرا چشم تحت درمان شما به نور خورشید یا به طور کلی محیط حساس است.
در چند روز اول پس از جراحی، مقداری تاری دید شما وجود خواهد داشت اما پس از مدت کوتاهی برطرف می شود.

قرارهای بعدی

شما باید ظرف ۴۸ ساعت پس از عمل جراحی خود برگردید، بنابراین جراح شما می تواند مطمئن شود که چشمان شما به خوبی بهبود می یابند. سپس جراح شما می خواهد شما را ۱ هفته و ۳ ماه پس از جراحی معاینه کند.

در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.

قبل و بعد از عمل فمتو لیزیک چه کارهایی باید انجام دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول