خطرات و مزایای جراحی آب مروارید چیست؟ – جراح و متخصص چشم کرج

جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی

خطرات و مزایای جراحی آب مروارید چیست؟ – جراح و متخصص چشم کرج

مزایای جراحی آب مروارید

اگر بیمار از آب مروارید رنج می برد، موثرترین درمان، انجام عمل جراحی است. این شامل جایگزینی لنز کدر داخل چشم با یک عدسی مصنوعی است. جراحی آب مروارید یک روش ایمن با درصد موفقیت بالا در نظر گرفته می شود. با این حال، مانند هر نوع جراحی، خطراتی نیز وجود دارد. با ما همراه باشید تا خطرات و مزایای جراحی آب مروارید را بررسی کنیم.

دکتر مینا اوجانی ، جراح و متخصص چشم کرج و جراح چشم می باشند.

مزایای جراحی آب مروارید چیست؟

علیرغم خطرات جراحی آب مروارید که بعداً به آنها خواهیم پرداخت، این روش دارای میزان موفقیت بالایی است. برخی از مزایای جراحی آب مروارید عبارتند از:

وضوح دید –

آب مروارید زمانی شکل می گیرد که پروتئین در چشم شما روی عدسی جمع شود. این رسوبات عدسی را کدر می کند و باعث مه آلود و تاری دید می شود. جراحی آب مروارید این مشکل را برطرف می کند و لنز قدیمی را با یک عدسی مصنوعی جدید جایگزین می کند. لنز جدید دید واضح تر و واضح تری را ارائه می دهد.

برای تماشای نمونه کارهای دکتر مینا اوجانی بهترین متخصص چشم پزشکی کرج در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج
دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج

رنگ –

آب مروارید می تواند باعث زرد یا قهوه ای شدن عدسی چشم شما شود. این می تواند باعث شود که همه چیز کم رنگ به نظر برسد. جراحی آب مروارید می تواند به رفع این مشکل کمک کند، زیرا بسیاری از بیماران گزارش می دهند که رنگ های بسیار روشن تری نسبت به قبل می بینند.

صدمات کمتر –

مشکلات چشمی باعث زمین خوردن می شود که یکی از علل شایع آسیب و مرگ در میان سالمندان است. بهبودی به طور بالقوه می تواند مدت زیادی طول بکشد که می تواند منجر به انزوای اجتماعی و افسردگی شود. پس از جراحی آب مروارید، بیماران کمتر به عینک وریفوکال نیاز دارند. به نوبه خود، این بدان معناست که احتمال سقوط آنها بسیار کمتر است.

اگر مشکوک هستید که از علائم نیاز به جراحی آب مروارید رنج می برید، لطفاً در تماس باشید.

خطرات و مزایای جراحی آب مروارید چیست؟ – جراح و متخصص چشم کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول