آیا در مورد جراحی لیزیک نگران هستید؟

دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج | بهترین متخصص جراحی چشم کرج

آیا در مورد جراحی لیزیک نگران هستید؟

نگرانی جراحی لیزیک

 

در اینجا چند راه ساده برای آرام کردن وجود دارد:

به‌عنوان ارائه‌دهنده برتر لیزیک در مناطق دنور، بولدر و فورت کالینز، ما هر روز بیماران زیادی را می‌بینیم که بسیاری از آنها اضطراب زیادی دارند که منجر به این عمل می‌شود. قابل درک است… ما می‌توانیم تمام روز درباره بی‌خطر، بی‌درد و مؤثر بودن این روش صحبت کنیم، اما هر زمان که کلمات «لیزر» و «کاه چشم» با هم در یک جمله استفاده می‌شوند، باید حداقل کمی مکث کنند.

اگرچه دکتر مینا اوجانی سال ها تجربه جراحی دارد و بیش از ۷۰۰۰۰ عمل لیزیک را در طول دوران حرفه ای خود انجام داده است، ما می دانیم که ممکن است شما همچنان به کمی اطمینان بیشتری نیاز داشته باشید. در اینجا چند کار ساده وجود دارد که می توانید قبل از جراحی انجام دهید و به شما کمک می کند تا به اعصاب خود استراحت دهید.

دکتر مینا اوجانی  بهترین فوق تخصص شبکیه در کرج  و  جراح و متخصص چشم کرج را از اینجا بشناسید.

دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج | بهترین متخصص جراحی چشم کرج
دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج | بهترین متخصص جراحی چشم کرج

تکنیک های تنفس

دلیلی وجود دارد که همیشه می شنوید که تمرینات تنفسی راهی عالی برای کنار آمدن با اضطراب هستند – آنها کار می کنند. برای برخی از افراد، فکر کردن در مورد روش های خود منجر به افکار در مورد نتایج غیر منطقی می شود که به نوبه خود منجر به افزایش ضربان قلب و فشار خون می شود. این علائم فیزیکی باعث می شود بدن شما احساس کند که به دلیل فرستادن بدن شما به حالت “جنگ یا گریز”، باید سریعتر نفس بکشد.

مطالعات نشان می دهد که شمردن آگاهانه نفس ها می تواند اضطراب و استرس را در سراسر بدن کاهش دهد. تکنیک های رایج عبارتند از:

شمارش نفس های خود تا ۱۰ – افزایش و سقوط برابر با یک نفس است.
تنفس آهسته – این شامل دم به مدت ۵ ثانیه و بازدم به مدت ۵ ثانیه است.
یک دم سریع انجام دهید، نفس خود را به مدت ۵ ثانیه حبس کنید و سپس به آرامی بازدم کنید.

تجسم مثبت

استفاده از تجسم نیز راه عالی دیگری برای مبارزه با اضطراب و استرس است. یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار، تجسم یک نتیجه مثبت از عمل لیزیک است. بستن چشم ها و صرف زمان برای تصور تاثیر مثبت لیزیک بر زندگی شما به شما کمک می کند تا خود را تنظیم کنید.

می توانید تصور کنید که کنار استخر نشسته اید یا در حال انجام یک ورزش هستید بدون اینکه نگران این باشید که چگونه عینک ها یا تماس ها مانع تجربه شما می شوند. تجسم آرامبخش به خوبی کار می کند زیرا می تواند مطابق میل شما تنظیم شود و به شما امکان می دهد بعد از جراحی خود روی نتیجه مثبت تمرکز کنید.

 


اینستاگرام دکتر مینا اوجانی جراح و متخصص چشم در کرج کلیک کنید.


مراقبه مدیتیشن فواید خود را دارد، چه برای مدت کوتاه یا طولانی از آن استفاده کنید. مدیتیشن در مورد یک فکر مضطرب همیشه به این معنا نیست که باید به صورت چهارزانو بنشینید و دستان خود را روی زانوهای خود قرار دهید. چه در خانه خود مدیتیشن را انجام دهید و چه حتی چند دقیقه قبل از عمل لیزیک، مدیتیشن را می توان در هر جایی که دوست دارید انجام داد.

این می تواند شامل تکنیک های تنفس، تجسم مثبت باشد و به شما امکان می دهد تا افکار خود را بازتاب دهید. افکار خود را به چالش بکشید وقتی صحبت از لیزیک می شود، ممکن است ترس های غیرمنطقی در مورد نتیجه عمل داشته باشید. مهم است که در این لحظات افکار خود را به چالش بکشید.

دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج | بهترین متخصص جراحی چشم کرج
دکتر مینا اوجانی | جراح و متخصص چشم کرج | بهترین متخصص جراحی چشم کرج

اطمینان حاصل کنید که سوالاتی را که بیشتر نگران آن هستید، بپرسید، حتی اگر در آن زمان غیرمنطقی به نظر برسند. آموزش خود در مورد عمل لیزیک همچنین به شما کمک می کند تا متوجه شوید که این انتخاب برای بهتر شدن است و تأثیر مثبتی بر زندگی شما خواهد داشت. وقتی صحبت از لیزیک یا هر عمل جراحی می شود، تجربه اضطراب کاملا طبیعی است. نگرانی جراحی لیزیک

ما نمی توانیم به اندازه کافی تاکید کنیم که لیزیک یکی از ایمن ترین و قابل اعتمادترین روش های روی کره زمین است، به ویژه زمانی که توسط جراح ماهری مانند دکتر کوتارلی انجام می شود – اما با این وجود، می دانیم که می تواند نگرانی و امید طولانی مدتی وجود داشته باشد. که این نکات برای شما مفید بوده است.

با سال ها تجربه و دفاتر مستقر در سراسر دنور، فورت کالینز و بولدر ولی، ما با افتخار به بیماران خود با بالاترین کیفیت عمل لیزیک در حال حاضر خدمات ارائه می دهیم.

امروز یک قرار ملاقات با ما تعیین کنید!

آیا در مورد جراحی لیزیک نگران هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول