مراقبت های بعد از عمل جراحی لیزیک را بخوانید:

جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی

مراقبت های بعد از عمل جراحی لیزیک را بخوانید:

بعد از عمل جراحی لیزیک

قرنیه نازک قادر به تحمل فشارهای مکانیکی نیست:

باور کنید یا نه، معمولاً در طول زندگی ما، چشمان ما دائماً در معرض استرس های مکانیکی مختلف قرار می گیرند. چند بار پلک زدن در دقیقه، مالیدن چشم‌ها، خوابیدن رو به پایین روی بالش و غیره، همگی در نهایت روی شکل چشم تأثیر می‌گذارند. از نظر تئوری این ممکن است باعث تغییر در نسخه شود. قابل توجه است که این تغییرات حداقل هستند.

این به دلیل این واقعیت است که ضخامت دیواره چشم می تواند استرس های مکانیکی را بدون ایجاد تغییر قابل توجهی در قدرت چشم حفظ کند. همین امر در مورد بیمارانی که تحت عمل لیزیک قرار گرفته اند نیز صادق است. به همین دلیل است که ضخامت اولیه قرنیه یک پارامتر مهم برای تعیین مناسب بودن فرد برای لیزیک است. اگر ضخامت قرنیه بعد از جراحی لیزیک خیلی کمتر باشد، ممکن است نتواند استرس های مکانیکی را تحمل کند و شروع به برآمدگی کند. این به نوبه خود می تواند قدرت چشم بالایی را القا کند.

دکتر مینا اوجانی ، متخصص چشم پزشکی کرج و جراح چشم می باشند.

عینک مطالعه روند پیری طبیعی:

کسانی که از عینک های برقی استفاده می کنند می دانند که قدرت چشم دائماً در حال تغییر است و در نتیجه لنزهای تجویزی ما باید هر از چند گاهی تعویض شوند. متأسفانه جراحی لیزر چشم، هر چقدر هم که موفقیت آمیز باشد، نمی تواند تغییرات طبیعی چشم ما را با افزایش سن متوقف کند. برخی از بزرگترین تغییرات در بینایی ما معمولا در طول چهل سالگی ما رخ می دهد. دید از نزدیک تار می شود و به آن پیرچشمی می گویند.

این از دست دادن توانایی تمرکز بر روی اجسام نزدیک یک فرآیند طبیعی پیری چشم است. اگر جراحی لیزیک را در دهه ۲۰ و ۳۰ زندگی خود انتخاب کرده اید، با عبور از سن طلایی ۴۰ سالگی به عینک مطالعه نیز نیاز خواهید داشت.

دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج
دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج

 

دکتر مینا اوجانی ، جراح و متخصص چشم کرج و جراح چشم هستند.

 

 

اصلاح بینایی با لیزر لیزیک نمی تواند تمایل طبیعی بدن ما را تغییر دهد. با این حال باید به چند نکته توجه داشته باشیم تا احتمال نوسانات قدرت چشم پس از لیزیک کاهش یابد.

انتخاب یک جراح لیزیک با مهارت بالا، دریافت لیزر لیزیک با کمک آخرین فن آوری و مراجعه به مرکز لیزیک که در آن ارزیابی دقیق قبل از لیزیک انجام می شود و کاندیدایی با دقت برای جراحی لیزیک انتخاب می شود، مهم است. حتی در این صورت، از نظر ذهنی آماده باشید که ممکن است به یک جراحی لیزیک پیشرفته نیاز باشد.

معرفی بهترین دکتر فوق تخصص شبکیه در کرج

  • دکتر مینا اوجانی ، دکتر چشم پزشکی کرج و عضو جامعه جراحان شبکیه امریکا
  • آدرس :کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان دی ،طبقه ۵ واحد ۱۸
  • شماره های تماس :۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰ – ۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰

مراقبت های بعد از عمل جراحی لیزیک را بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول