جراحی آب مروارید به طور کلی یک جراحی موفقیت آمیز است:

جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی

جراحی آب مروارید به طور کلی یک جراحی موفقیت آمیز است:

جراحی آب مروارید کرج

جراحی آب مروارید به طور کلی یک جراحی موفقیت آمیز است که فقط در موارد نادری عوارضی را تجربه می کند. در واقع، کمتر از ۲ درصد از عمل های آب مروارید با عوارض تهدید کننده بینایی به پایان می رسد و نزدیک به ۹۰ درصد از تمام جراحی های آب مروارید با نتیجه خوبی ختم می شود. نگران نباشید، شما در دستان خوبی هستید.

در برخی موارد نادر، بیماران ممکن است اندوفتالمیت را تجربه کنند – که التهاب داخل چشم است، به طور کلی به دلیل عفونت چشم. اکثر افرادی که این را تجربه می کنند، سایر شرایط سلامتی مانند دیابت یا فشار خون بالا نیز در آن نقش داشته اند. باز هم، این نادر است.

علاوه بر آن، برخی از افراد ممکن است کدورت کپسولی خلفی (POC) را تجربه کنند – که کدر شدن چشم پس از جراحی است. این معمولاً ماه ها یا سال ها پس از برداشتن آب مروارید رخ می دهد و به طور کلی با کپسولوتومی خلفی (روش لیزری) قابل درمان است.

دکتر مینا اوجانی ، جراح و متخصص چشم کرج و جراح چشم هستند.

بهترین متخصص جراحی چشم کرج | دکتر مینا اوجانی
بهترین متخصص جراحی چشم کرج | دکتر مینا اوجانی

 

امروز یک ملاقات با جراحان چشم  برنامه ریزی کنید!

سلامت چشم و بینایی شما برای داشتن یک زندگی با کیفیت ضروری است. به همین دلیل است که ما متعهد شده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که همه مراقبت‌های لازم و پیشگیری از بیماری‌های جدی چشم – از جمله آب مروارید – انجام می‌شود. در جراحان چشم ساحلی، سلامت چشم و بینایی شما اولویت اصلی ماست.

اگر فکر می کنید آب مروارید دارید، می خواهید در مورد روش جراحی آب مروارید اطلاعات بیشتری کسب کنید، یا به سادگی می خواهید یک معاینه معمول چشم را برای اطمینان از سلامت چشم خود برنامه ریزی کنید، ما آماده کمک هستیم. با در کنار شما دکتر عمر شاکر، چشمان شما در دستان خوبی است.

دکتر مینا اوجانی ، متخصص چشم پزشکی کرج و جراح چشم می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما یا برنامه ریزی ملاقات با دکتر عمر شاکر، امروز با ما تماس بگیرید. ما فکر می کنیم که واقعاً تحت تأثیر دفتر بوتیک ما قرار خواهید گرفت. ما نه تنها به بهترین خدمات در کلاس خود اختصاص داده ایم، بلکه می خواهیم هنگام بازدید از دفتر ما احساس راحتی کنید.

ما بی صبرانه منتظر دیدار شما هستیم و با بهترین مراقبت از چشمی که تا به حال دیده اید به شما خدمت می کنیم!

معرفی بهترین دکتر فوق تخصص شبکیه در کرج

  • دکتر مینا اوجانی ، دکتر چشم پزشکی کرج و عضو جامعه جراحان شبکیه امریکا
  • آدرس :کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان دی ،طبقه ۵ واحد ۱۸
  • شماره های تماس :۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰ – ۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰

جراحی آب مروارید به طور کلی یک جراحی موفقیت آمیز است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول