آیا اثرات جراحی لیزیک دائمی است؟

جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی

آیا اثرات جراحی لیزیک دائمی است؟

اثرات جراحی لیزیک

لیزیک یک جراحی مبتنی بر لیزر است که در آن قرنیه با کمک لیزر تغییر شکل می‌دهد. تغییر انحنای قرنیه به کاهش قدرت چشم کمک می کند. در اکثر افراد پس از لیزیک این اثر دائمی است. با این حال، اقلیت کوچکی از مردم ممکن است در آینده به دلیل برخی قدرت چشم جدید متوجه تاری دید شوند. این یا به دلیل پسرفت جزئی یا تغییرات طبیعی در چشم است.

در بسیاری از موارد، افرادی که بعد از لیزیک مقداری قدرت چشم جدید را تجربه می کنند تحت تأثیر این تغییر قرار نمی گیرند و نیازی به اصلاح دید اضافی احساس نمی کنند. برخی دیگر فقط برای فعالیت‌های خاصی (رانندگی در شب و غیره) از عینک‌های شماره‌دار استفاده می‌کنند و برخی دیگر از عمل لیزیک به نام جراحی بهبود استفاده می‌کنند.

دکتر مینا اوجانی ، جراح و متخصص چشم کرج و جراح چشم هستند.

او اخیراً در مرکز جراحی لیزیک در بیمارستان و موسسه چشم پیشرفته در سانپادا، ناوی بمبئی مشاوره کرده است. او در دیدن فونت‌های کوچک در ارائه‌های پاور پوینت در طول جلسات هیئت مدیره مشکل داشت. ارزیابی دقیق از چشمان او نشان داد که او یک عدد کوچک (-۰.۷۵D) در هر دو چشم ایجاد کرده است. بقیه معاینه و ارزیابی قبل از لیزیک طبیعی بود.

دکتر مینا اوجانی ، متخصص چشم پزشکی کرج و جراح چشم می باشند.

آلکا قبلاً ۳۹ سال داشت و به زودی به عینک مطالعه نیاز خواهد داشت. به او دو گزینه داده شد. اولین مورد این بود که برای اصلاح شماره چشم، لیزیک مجدد انجام شود. گزینه دوم استفاده از عینک برای فعالیت هایی مانند جلسات هیئت مدیره و رانندگی در شب بود. گزینه دوم این مزیت را داشت که او تا ۴-۵ سال آینده نیازی به عینک مطالعه نخواهد داشت. عدد کوچک منهای او به خواندن برای ۴-۵ سال آینده کمک خواهد کرد.

او گزینه دوم را دوست داشت و ترجیح داد که برای تکرار جراحی لیزر لیزیک افزایش نیابد.

دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج
دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج

جراحی لیزر لیزیک تقویتی روشی است که در آن لیزر لیزیک تکرار می شود و تعداد جدید کاهش می یابد. نیاز به بهبود به دلیل تغییر تدریجی قدرت چشم پس از جراحی قبلی لیزیک است. عوامل زیادی بر شانس قدرت چشم در آینده پس از عمل لیزیک تأثیر می گذارد.

معرفی بهترین دکتر فوق تخصص شبکیه در کرج

  • دکتر مینا اوجانی ، دکتر چشم پزشکی کرج و عضو جامعه جراحان شبکیه امریکا
  • آدرس :کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان دی ،طبقه ۵ واحد ۱۸
  • شماره های تماس :۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰ – ۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰

آیا اثرات جراحی لیزیک دائمی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول