همچنین ممکن است در مورد جراحی لیزیک تجدید نظر کنید اگر:

جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی

همچنین ممکن است در مورد جراحی لیزیک تجدید نظر کنید اگر:

زمان مناسب جراحی لیزیک

شما نزدیک بینی شدید دارید یا عیب انکساری بالا برای شما تشخیص داده شده است. مزایای احتمالی جراحی لیزیک ممکن است خطرات را توجیه نکند. دید نسبتاً خوبی (کلی) دارید. اگر به اندازه کافی خوب می بینید که فقط بخشی از زمان نیاز به تماس یا عینک دارید، ممکن است بهبود جراحی ارزش خطرات را نداشته باشد.

دکتر مینا اوجانی ، جراح و متخصص چشم کرج و جراح چشم می باشند.

تغییرات چشمی مرتبط با افزایش سن دارید که باعث می شود دید واضح کمتری داشته باشید (پیش چشمی). شما فعالانه در ورزش های تماسی شرکت می کنید. اگر مرتباً به صورت و چشم‌ها ضربه می‌زنید، مثلاً در حین ورزش‌های رزمی یا بوکس، جراحی لیزیک ممکن است انتخاب خوبی برای شما نباشد.

آیا شما سالم هستید؟

جراح چشم شما همچنین سوالات مفصلی در مورد سلامت عمومی شما خواهد پرسید. برخی از شرایط پزشکی که به چشم شما مربوط نیستند، می توانند خطرات مرتبط با جراحی لیزیک را افزایش دهند یا نتیجه را کمتر قابل پیش بینی کنند.

دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج
دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج

این شامل:

هر بیماری یا شرایطی که بر سیستم ایمنی شما تأثیر بگذارد و توانایی شما را برای بهبودی مختل کند یا شما را مستعد ابتلا به عفونت‌ها کند، مانند آرتریت روماتوئید، لوپوس، HIV و سایر اختلالات خودایمنی. مصرف یک داروی سرکوب کننده سیستم ایمنی به هر دلیلی. دیابت کنترل نشده، که ممکن است شما را در معرض خطر عوارضی مانند رتینوپاتی دیابتی قرار دهد.

آیا بینایی شما پایدار است؟

اگر نزدیک بینی دارید، بینایی شما ممکن است در طول سالهای نوجوانی یا حتی بیشتر تغییر کند و نیاز به تغییرات دوره ای در تجویز عینک یا لنزهای تماسی شما داشته باشد. بنابراین، افراد باید قبل از جراحی لیزیک چشم، بالای ۱۸ سال و ترجیحاً مسن تر باشند. برخی شرایط و داروها – بارداری، شیردهی، داروهای استروئیدی – ممکن است باعث نوسانات موقتی در بینایی شما شوند.

دکتر مینا اوجانی ، متخصص چشم پزشکی کرج و جراح چشم

قبل از انجام عمل لیزیک چشم صبر کنید تا بینایی شما تثبیت شود. توانایی پرداختش را داری؟ اکثر طرح های بیمه، جراحی لیزر چشم را یک روش انتخابی می دانند و هزینه آن را پوشش نمی دهند. بدانید که جراحی برای شما چه هزینه ای دارد.

معرفی بهترین دکتر فوق تخصص شبکیه در کرج

  • دکتر مینا اوجانی ، دکتر چشم پزشکی کرج و عضو جامعه جراحان شبکیه امریکا
  • آدرس :کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان دی ،طبقه ۵ واحد ۱۸
  • شماره های تماس :۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰ – ۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰

همچنین ممکن است در مورد جراحی لیزیک تجدید نظر کنید اگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول