بوتاکس دور چشم در کلینیک دکتر مینا اوجانی در کرج

جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی

بوتاکس دور چشم در کلینیک دکتر مینا اوجانی در کرج

بوتاکس دور چشم کرج

بوتاکس روشی نسبتاً ارزان برای از بین بردن چین و چروک و خطوط ناخواسته اطراف چشم و پیشانی است.

بوتاکس دور چشم

درمان شامل یک یا یک سری تزریق نوروتوکسین بوتولینوم (BNT) به طور مستقیم به پوست است. در آرامش عضلات و انقباضات ماهیچه ای که باعث ایجاد خطوط و چین و چروک می شود، موثر است.

خطر اصلی بوتاکس این است که می تواند به نواحی دیگر سرایت کند و اثرات ناخواسته ای داشته باشد.

توانایی بوتاکس در صاف کردن چین و چروک های صورت، آن را به یک عامل ضد پیری محبوب در صنعت آرایشی تبدیل می کند. اما این عامل حاوی سم بوتولینوم کاربردهای زیبایی و پزشکی دارد.

دکتر مینا اوجانی ، جراح و متخصص چشم کرج و جراح چشم هستند.

 

 

متخصصان پزشکی همچنین برای درمان دیستونی دهانه رحم (اسپاسم گردن)، درد عصبی، بیش فعالی مثانه و تعریق بیش از حد به بوتاکس روی می آورند.

هنگامی که در مورد صورت صحبت می شود، علاوه بر چین و چروک صورت، می توان از بوتاکس در اطراف چشم برای درمان بیماری هایی مانند بلفارواسپاسم، معروف به پرش پلک، و پنجه کلاغی نیز استفاده کرد.

سم اونوبوتولینوم نوع A ماده فعال بوتاکس است. در حالی که بوتاکس محبوب ترین عامل حاوی سم بوتولینوم است که در اطراف چشم استفاده می شود، پزشکان همچنین بیماران را با داروهایی مانند Dysport، Xeomin و Myobloc که اشکال مختلفی از این سم دارند، درمان می کنند.

کاربردهای زیبایی بوتاکس دور چشم

استفاده صحیح از بوتاکس ظاهری جوان را به ارمغان می آورد. اگرچه برخی از کاربردها هنوز توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید نشده است، استفاده از بوتاکس برای کاهش خطوط پنجه کلاغی، گلابلار و خطوط پیشانی تایید شده و موثر است. ممکن است برای دستیابی به سطح مطلوب ظاهری به چندین تزریق بوتاکس نیاز داشته باشید.

دکتر مینا اوجانی ، متخصص چشم پزشکی کرج و جراح چشم می باشند.

Crow’s Feet

Crow’s Feet یا ریتیدهای کانتال جانبی چین‌های پوستی هستند که در گوشه بیرونی چشم به دلیل اختلال عملکرد جزئی عضلات دور چشم ایجاد می‌شوند. لبخند زدن خطوطی را که می بینید اغراق می کند.

به دلیل ماهیت ماهیچه های درگیر در پای کلاغی، تعداد تزریق بوتاکس شما بیشتر از سایر روش های زیبایی است.

خطوط گلابلار

خطوط گلابلار چین و چروک هایی هستند که در قسمت بالایی صورت بین و بالای ابروهای شما ایجاد می شوند. چین‌ها وقتی اخم می‌کنید برجسته‌تر می‌شوند، اما می‌توانند در حالت استراحت وجود داشته باشند. آنها در نتیجه انقباض ماهیچه ها هستند که ابرو را به سمت جانبی و به سمت پایین حرکت می دهند.

تزریق مواد آرایشی بوتاکس در اطراف پیشانی چین و چروک را برای حدود سه ماه کاهش می دهد.

جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی
جراح و متخصص چشم کرج | دکتر مینا اوجانی

خطوط پیشانی

بلند کردن ابرو معمولاً باعث ایجاد چین و چروک روی پیشانی می شود. اما چین ها همچنین می توانند با انقباض ذاتی عضلات فرونتالیس ایجاد شوند که خطوط پیشانی را به شما می دهد. بوتاکس این چروک ها را نیز از بین می برد.

سایر کاربردهای زیبایی تایید شده بوتاکس در اطراف صورت شامل لیفت ابرو بدون جراحی، کاهش خطوط خرگوش، درمان خطوط فرورفتگی برجسته از بینی تا لبه دهان و چین و چروک هایی است که از دهان پخش می شوند.

معرفی بهترین دکتر فوق تخصص شبکیه در کرج

  • دکتر مینا اوجانی ، دکتر چشم پزشکی کرج و عضو جامعه جراحان شبکیه امریکا
  • آدرس :کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان دی ،طبقه ۵ واحد ۱۸
  • شماره های تماس :۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰ – ۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰

بوتاکس دور چشم در کلینیک دکتر مینا اوجانی در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول