دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج

چشم پزشک برای پیشرفت آستیگماتیسم

معاینه چشم شما مانند اکثر موارد، با یک بحث سریع در مورد نگرانی های بینایی شما و یک تست بینایی با نمودار چشمی مناسب سن شروع می شود. چشم پزشک همچنین ممکن است از کراتومتر یا توپوگرافی قرنیه برای مشاهده دقیق تر قرنیه شما، از جمله نحوه انحنای آن استفاده کند.

با استفاده از لنزهای مختلف، اپتومتریست ممکن است نحوه دریافت نور را نیز بررسی کند. اگر از زمان آخرین ملاقات شما متوجه چیز متفاوتی در مورد بینایی شما شوند، مطمئناً آزمایش‌های اضافی را انجام می‌دهند و شما را از هرگونه تغییر ضروری در نسخه آستیگماتیسم مطلع می‌کنند.

اما نگران نباشید هیچ یک از آزمایشات دردناک نیستند و چشم پزشکان ما با خوشحالی به هر سؤالی که در مورد انتظار دارید پاسخ می دهند. تمرکز آنها بر این است که چگونه آستیگماتیسم خود را با عینک مناسب اصلاح کنید، چه عینک باشد یا لنز تماسی، و راحتی شما به همان اندازه برای آنها مهم است.

برای کارآمدترین ویزیت چشم، توصیه می کنیم فهرستی از علائم خود را همراه با تاریخ هایی که متوجه آنها شده اید همراه داشته باشید. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا علت مشکلات شما را مشخص کنیم و به شما کمک کنیم بهترین درمان را دریافت کنید.

دکتر مینا اوجانی ، متخصص چشم پزشکی کرج و جراح چشم در کرج می باشند.

دکتر مینا اوجانی | متخصص چشم پزشکی کرج | جراح چشم در کرج

خلاصه: آیا آستیگماتیسم به طور ناگهانی بدتر می شود؟

در بیشتر موارد، آستیگماتیسم ثابت می ماند یا به تدریج از یک قرار چشم به ملاقات بعدی تغییر می کند. اما مانند سایر مشکلات چشم، بینایی شما می تواند با گذشت زمان تغییر کند – و گاهی اوقات بدون دلیل واضح.

چه چیزی باعث بدتر شدن آستیگمات می شود؟ بستگی به خودت و چشمات داره علائم آستیگماتیسم شما ممکن است در صورت داشتن سایر مشکلات انکساری یا قوز قرنیه شدیدتر باشد. مدت زمانی که شما آستیگماتیسم داشته اید نیز در پیشرفت بیماری شما نقش دارد.

موثرترین راه برای فهمیدن اینکه چرا آستیگماتیسم شما در حال تغییر است (یا به نظر می رسد در حال تغییر است) برنامه ریزی یک معاینه جامع چشم با یک دکتر مستقل بینایی سنجی است. ما آنها را هر ساله برای بزرگسالان و کودکان بالای ۶ سال توصیه می کنیم تا مشکلات بینایی یا سایر مشکلات سلامت چشم را کاهش دهند.

معرفی بهترین دکتر فوق تخصص شبکیه در کرج

• دکتر مینا اوجانی ، دکتر چشم پزشکی کرج و عضو جامعه جراحان شبکیه امریکا
  • آدرس :کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان دی ،طبقه ۵ واحد ۱۸
  • شماره های تماس :۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰ – ۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰